Nekad Erraplayer | Åtgärd Överklagan [African0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erraplayer

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 827190804888027138
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag råkade hoppa ut från min bil sedan skulle jag hoppa in igen men det gick inte, så jag skulle slå bilen för att se om det gjorde grejen bättre men jag missklickade på 6 för vapnet och då råkade jag sedan skjuta istället för att slå...

Varför anser du att åtgärden var felaktig? För det var inte meningen och dra fram vapnet och skjuta det var missklick.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mSLsrCKcS1pu4dOAp?invite=cr-MSxZRmwsMjIyMTE3MDAx&v=8 här e klippet som jag fick indraget för, sen finns det också logs där jag skriver miss 3 gånger sedan att jag skulle slå..

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 827190804888027138
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag råkade hoppa ut från min bil sedan skulle jag hoppa in igen men det gick inte, så jag skulle slå bilen för att se om det gjorde grejen bättre men jag missklickade på 6 för vapnet och då råkade jag sedan skjuta istället för att slå...

Varför anser du att åtgärden var felaktig? För det var inte meningen och dra fram vapnet och skjuta det var missklick.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mSLsrCKcS1pu4dOAp?invite=cr-MSxZRmwsMjIyMTE3MDAx&v=8 här e klippet som jag fick indraget för, sen finns det också logs där jag skriver miss 3 gånger sedan att jag skulle slå..

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka