Accepterad Mårre_kingkongkungen | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mårre_kingkongkungen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? mans_king

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i 30 års åldern, Han heter Wing Ling och även fast det låter oseriöst så har han en anledning till det namnet. När Wing var nyfödd så hade redan hans pappa lämnat Wings mamma och under förlossningen så avkom Wings mamma. Wing har sedan tidigare arbetat hos Polismyndigheten på Unive och hade en bra och hög rankad utbildning men efter sommaren lämnade stad på grund av semester. Wing har intresse för bilar, vapen och att lösa problem vilket är perfekt för polisarbetet. Wing har en fru som heter Lisa och två barn, Tom och Heidi vilket han älskar grovt. Wing har valt att söka om att få medlemskap tillbaka i Unive staden efter att ha bott på Bahamas i några månader och redo att arbeta inom polismyndigheten igen efter en hyffsat Lång semester. Som jag gick in på lite tidigare så har Wing Ling ett väldigt ovanligt namn för en helsvensk och det är på grund av att han blev adopterad av ett par Thailändare som har älskat Wing ända från dagen som dem träffat honom tills nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att arbeta hos polismyndigheten och streama när jag spelar för att visa hur kul man har på Unive, Jag har ju trotts allt alltid kommit tillbaka när jag har slutat spela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar för att ha kul och inte för makt och att man ska kunna acceptera förlust i ett scenario och inte driva ut mer på scenariot än vad det behövs.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igenom reglerna på Unive och 4st av alla viktigaste reglerna för mig är Sunt förnuft: ifall du till exempel har ett tjänstevapen så ska du inte bara ta upp det och skjuta någon ifall du inte har rättighet, om du hade varit polis IRL så hade du inte tagit ditt tjänstevapen och skjutit någon i huvudet för att du hade tråkigt, sammansagt [tänk efter innan du gör något] VDM: VDM betyder att man kör på någon/använder ett fordon som ett vapen som att till exempel köra på någon på torget i full fart med mening. sammansagt [använda ett fordon som vapen] RDM: RDM betyder att man dödar någon utan anledning som att till exempel skjuta ner någon eller att slå ihjäl någon utan anledning. sammansagt [döda någon utan anledning] META Gaming: META betyder att man tar saker från OOC/ utanför spelet och använder det som en fördel ingame som att till exempel veta vart ett trogställe ligger eller vem det var som mördade någon. sammansagt [ta info OOC och använda dem IG]

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka