Accepterad Mårre_kingkongkungen | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mårre_kingkongkungen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130523150/

Ditt Hex-ID: steam:110000145c0b60e

Vad är din discord tagg? @mans_king

Vem var det som bannade dig? @myguyb8

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-12 125653.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa till min kompis att han kan bli bannad efter att han använde Spawnmenu när polisen kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän och jag åkte runt och gjorde bilstölder för pengar. Polisen kom när vi snodde en bil och vi blev konfronterade. När polisen gett oss en varning så sa jag att min väns bil var stulen och då så blev han rädd och gjorde Spawnmenu till Piren för att slippa konversation med polisen. Då så sa jag till honom att jag skulle rapportera honom ifall han gjorde det mer efter som att det ej var första gången. Peppa sa då till mig ifall jag hade video bevis på det hela vilket jag ej har och då så sa jag att jag bara varnade min kompis och att jag kommer att ha det nästa gång. Då så sa Peppa att jag "skyddade" min kompis vilket jag ej gjorde och så gav han mig Ban i 24 timmar av Mild hets i OOC när jag bara förklarade scenariot och att jag ej ville att min vän skulle hamna i trubbel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag förklarade bara för Peppa varför jag sa till honom i OOC att det ej ärt ok att lämna scenariot men han såg det som hot/hets när jag bara varnade min nära vän som jag har känt i 8 år.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, 3 gånger tidigare, har lärt mig av dem och alla har varit milda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat ringa min vän i discord och sagt till honom där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska sluta säga till mina vänner ifall jag ej har bevis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka