Accepterad abdi163 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalleballe

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198116618295/

Ditt Hex-ID: steam:11000010951c037

Vad är din discord tagg? Kalleballe / zutt88

Vem var det som bannade dig? mudja_1337

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-17 215359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? OOC ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i social dc kanalen och pratade med en vän och han förklarade att han hade blivit skjuten och dumpad, han ville att jag skulle komma och hämta honom men jag förklarade att det kan jag tyvärr inte göra för det är metagaming, det satt även en annan i samtalet som ba ¨bara hämta honom¨ men jag sa nej, Sedan när jag kom tillbaka ig så förklarade jag för mina vänner vad jag gjorde men jag var så trött då klockan var 4 så jag sa lite mer än vad man får om man säger så. Jag förklarade att en grabb i ¨mailen¨ som alla säger ville att jag skulle hämta honom och att en annan grabb satt där och jag förklarade vad han andra sa också och så sa jag att den andra grabben jag inte kände ville säkert bara sätta dig mig så han kunde hoppa support på mig eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var på mig, jag var väldigt trött och tänkte inte på vad som kom ut ur min mun. Detta är ju helt mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 4 gånger, 2 1dagars och 2 7 dagars. Jag blev bannad för emote abuse en gång och förklarade att jag inte visste att det var fel och efter jag fick unban så har jag aldrig begått det misstaget igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat tänkt på vad jag sa och inte nämnt något ooc alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Verkligen ingen ooc ig, vilket jag redan vet men bli ännu striktare med det och inte rpa när man e övertrött.
kommer inte nämna ¨mail¨ och sånna grejer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är klart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka