Nekad månsiponsi | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

månsiponsi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999560047/

Ditt Hex-ID: 11000013df25f6f

Vad är din discord tagg? ankfotter#2263

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-26 191139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en server vakt gjorde det och sen pratade han med staffs. Staff kanske lyssnade på servervakten som tyckte att jag gjorde fel men sen när jag pratade med 1Trippy så sa SBstyle att min ban ska vara kvar för han ORKADE inte ta bort den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis bytte kläder och igår så var det en kille ifrån ett MCgäng som vi bråkade med som såg ut som en server vakt där inne och då frågade jag honom och tänkte inte på att man inte får det men jag var fortfarande arg på honom och då frågade jag vilka är du med i fast jag nämnde inte gäng eller något kriminellt och då sa han "det är suntförnuft" in game och sen blev jag bannad i 1 timme men det var en tjej bredvid med blått hår som också klagade på mig och pratade om suntförnuft in game så hon kan också vara server vakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men inte så fel så det borde vara en ban i 5 dagar och banne var fel också. För jag och min vän gick in i en klädaffär och såg en som vi trodde att vi bråkade med igår fast han körde iväg igår och sen så trodde min vän att det var han och då frågade jag vilka är du med i fast jag nämnde inget om gäng eller kriminellt eller olagligt men jag blev bannad bara för att det var inne i en klädaffär. Då började han prata om suntförnuft in game han och en tjej i blått hår som också kan ha varit servervakt men först blev jag bannad i en timme och sen gick det att gå in i unive igen och sen så blev jag kickad ur unive och sen hade nån SBstyle bannat mig i 5 dagar liksom det måste ju vara överdrivet ändå och jag gjorde ju inte fel direkt bara lite men jag nämnde ju inget kriminellt eller gäng eller olagligt så hur skulle folk veta att jag menade gäng. Så jag tycker absolut att han som bannade mig i 5 dagar överdriver och sen när jag ringer staff via eran dc så säger dem att dem också tycker att det var en fel ban att den ska vara så lång och sen frågade 1Trippy SBstyle om han fick ta bort den men då sa han "nej jag orkar inte" till 1Trippy och jag har aldrig blivit bannad innan och jag följer alltid reglerna väldigt bra så detta är en fel ban enligt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt det inne i en butik det var väldigt dumt av mig och jag ångrar det men jag var bara så arg på han för han hottade oss igår men det var inte han men dem var bara väldigt lika men jag måste kunna vänta tills han kommer ut och sen fråga och detta ska aldrig hända igen det kan jag lova er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det var väldigt dumt gjort av mig och jag ångrar det jätte mycket och kommer ALDRIG göra om detta igen och ska hantera alla lägen även om jag är arg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det och tänker inte göra det.

Skulle ALDRIG låta en ban vara kvar för att jag inte ORKAR ta bort den. Detdär är en lögn och ger en helt felaktig bild av hela situationen. Jag förlängde en svban där du frågar "vilka är du med?" i en klädbutik där det finns kameror och i detta fall även folk runtomkring. Det är grov sunt förnuft och du bör läsa på krimreglerna bättre om du vill behålla krimrollen då detta är under all kritik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka