Nekad mägi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mägi

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Användarnamn: mägi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198391711049/

Vad är din discord tagg? Autism Sepo#6051

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? För att jag knivhögg nån på green zone

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de var felaktigt då ni sa att det tydligen var en admin som specade men då ska ni veta varför jag knivhögg han. De var för att han stod på min bil och sparkade och jag sa till han men han fortsatt och kallade mig busunge. De är tydligen okej då? Isåfall om jag skulle fått en ban skulle han också få en för jag tycker inte det blev rättvist.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte huggit han men han slutade ju aldrig så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men han ska också lära sig något.

Har du läst våra regler? Ja

Sen att när ni sa att ni specade så varför bannade ni inte mig direkt och då hade ni definitivt sett vad han hade gjort och sade till mig

Jag var vittne och tycker inte han förtjänade ban då han andra provocerade och till och med slog till honom och då ska han ju inte bara stå där och acceptera det? Sedan om admin speccade och tyckte han förtjänade ban så borde han blivit bannad direkt och inte efter 30 min då admin råkar träffa på honom när han diskuterar med någon annan.

Medal finns ju alltid. Klippa när personen slår dig och skicka vidare det istället för att döda personen. Även om du hade dött så har du ju ändå haft allt på film och du ser ju vilka saker h*n tar av dig.

Du ska aldrig döda på en greenzone i detta läget, då ska du kontakta en staff. Därmed nekar jag din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka