Nekad Lynx1zr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093034355/

Ditt Hex-ID: 11000014384ad73

Vad är din discord tagg? Lynx1zr

Vem var det som bannade dig? Happyx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-23 005753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom antog att jag hade fusk på min dator när dom kollade genom min pc check.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt å rpade skulle nyss lägga in en import på servern med min polare så blev jag dragen till supp för pc check sen blev jag bannad för fusk när det inte ens är fusk. lagt över 3000 på servern å detta är sjukt tråkigt, ludde kollade genom vad de var ni hittade på min dator å det är inte alls fivemrelaterat och jättetråkigt att bli bannad för det när det inte ens är något fusk utan att har med fifa att göra. kan ni kolla upp var de var ni hittade innan ni lägger ban på mig så hade det varit nice, förstår självklart att om ni hittade något så får ni göra det ni måste men i detta fall så hitta ni ju inget. tack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker det är en felaktig ban och jag fattar inte varför det beslutet togs då jag aldrig fuskat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för längesen innan jag har lärt mig av det och jag är grön spelare samt aldrig blivit bannad av ac.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde ej gjort något annorlunda då ja e felaktigt bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? finns inget att lära sig i detta fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka