- Meddelanden
- 300
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198896859036/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lyfixs#1337
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Johanson. Hans förädlar kommer ifrån Finland och Sverige. När Filip var 4 så gjorde hans förädlar slut men det gjorde det bara dåligt för Filip. Hans mamma fick en ny kille som slog Filip varje dag han sa till sin mamma men hon vågade inte säga till polisen för att hon var rädd för sin kille. När Filip fyllde 8 så dog hans förädlar dom båda tog en överdos. När sina föräldrar dog blev han flyttad till ett behandlingshem men han rymde när han var 14 år så han fick leva helt hemlös. Men när han vart 18år så fick han pengar så att han kunde flytta till Stockholm där han börja spela fotboll han älskar fotboll. Men sen när an fyllde 22 så flyttade han till en ny stad som heter Unive. Där han kommer att trivas väldigt mycket. Nu när Filip är 31 så vill han bli en kille som är polis eller tykolog för att kunna prata med folk som sina förädlar som dött eller om han blir polis så han kan få stop på droghandeln.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kan akan bidra med en hög RP och göra bra och seriösa scenarion. Jag kommer att försöka att få folk att känna sig trygga på denna server och jag känner att jag kan hjälpa till med en hög RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man märker att folk försöker att rpa på Unive och det gör RP både kul att kola på och kul att RP på. jag har redan spelat på denna server innan och då såg jag att det är väldigt seriöst rp.
Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var länge sedan. (har varit bannad)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt RP är att utvecklas som person. En sak som jag tycker är viktigt är satt ha kul och träffa nya människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få personer att vara trygga. En till sak är att jag vill utvecklas som människa när jag RPar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lyfixs#1337
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Johanson. Hans förädlar kommer ifrån Finland och Sverige. När Filip var 4 så gjorde hans förädlar slut men det gjorde det bara dåligt för Filip. Hans mamma fick en ny kille som slog Filip varje dag han sa till sin mamma men hon vågade inte säga till polisen för att hon var rädd för sin kille. När Filip fyllde 8 så dog hans förädlar dom båda tog en överdos. När sina föräldrar dog blev han flyttad till ett behandlingshem men han rymde när han var 14 år så han fick leva helt hemlös. Men när han vart 18år så fick han pengar så att han kunde flytta till Stockholm där han börja spela fotboll han älskar fotboll. Men sen när an fyllde 22 så flyttade han till en ny stad som heter Unive. Där han kommer att trivas väldigt mycket. Nu när Filip är 31 så vill han bli en kille som är polis eller tykolog för att kunna prata med folk som sina förädlar som dött eller om han blir polis så han kan få stop på droghandeln.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kan akan bidra med en hög RP och göra bra och seriösa scenarion. Jag kommer att försöka att få folk att känna sig trygga på denna server och jag känner att jag kan hjälpa till med en hög RP.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man märker att folk försöker att rpa på Unive och det gör RP både kul att kola på och kul att RP på. jag har redan spelat på denna server innan och då såg jag att det är väldigt seriöst rp.
Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg det var länge sedan. (har varit bannad)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt RP är att utvecklas som person. En sak som jag tycker är viktigt är satt ha kul och träffa nya människor.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få personer att vara trygga. En till sak är att jag vill utvecklas som människa när jag RPar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.