Accepterad AHMEDHGR | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GSP

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? GABBE.

Vad är ditt discord namn? NISSE.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: FILIP STORBERG FÖDD 1999 VILLKET SOM MOSTSVARAR 26 ÅR GAMMAL.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ORÄDD, BRA OCH STARK.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter som sagt filip storberg, han har länge haft drömmen om de blå sirenerna i poliskåren och vill bli polis. filip har inte speciellt stöttande föräldrar då de anser att polis yrket inte är ett riktigt sådant och att han ska bli advokat eller doktor istället. Tiden går och filip blir äldre och äldre hans föräldrar tror att hans dröm om poliskåren är borta för längesedan men nej, den sitter kvar och nu väntar det bara för han att bli en fragångsrik polis med många beundrare och äventyret väntar i unive rp. tiden går och filip blir nitton år gammal då han söker in till poliskåren. När hans pappa ser annsökningspapret på köksbordet blir han rasande och skriker på filip att lämna hans hus. filip kommer in på polisskolan och han får stanna där ett tag tills han är vällkommen hem igen hans pappa är fortfarnare arg men han har lärt sig att gilla läget. filips föräldrar tror inte på hans kariär i poliskåren men gör du?

Vad kan du bidra med till serverns RP? glatt leende och om jag kommer in i poliskåren en bra polis också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte typ spal för att vinna och ha makt över alla utan du ska spela för att det är kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var ny på fivem så satt jag i ett dicord samtall med mina vänner och de snackade om ett rån, och jag som då var polis sa det till min kolega som var staff och konsekvenssen var en två dagars ban för metagaming men jag lärde mig att ta grejer seriöst och tänka en gång till innan du säger något så det gjorde mig helt enkelt bara till en bättre fivem spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? en är att man ska bidra till serverns komunity. en annan är rdm random death match det är att man dödar någon random utan anledning detta är eju okej. en annan är vdm när man andvänder sin bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag är glad och positiv till servern det är det enda

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka