Nekad Lyfixs | Chef-jobb ansökan [Domstol]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstol

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Lyfixs#1337

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? 18 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bli chef eftersom att jag har goda erfarenheter inom Domstolen. Som jag nämnt i tidigare kolumner har jag över 400 timmar som Domare på Domstolen vilket bidrar med att jag vet hur det funkar. Våran nuvarande chef har nu lämnat vilket bidrar med att vi står här utan någon chef. Därför visar jag då framfötter då jag känner mig redo att ta det ansvar det innebär som chef. Det finns lite saker jag vill ändra inom Domstolen, detta är bland annat hur folk agerar under vissa larm. Jag är även medveten om att vi måste ha tillåtelse från polis att få åka in. Jag vill också ändra en sak gällande utbildningar. I dagsläget är inte utbildningar så komplicerade. Det jag menar är att höga utbildningar som t.ex. Domar utbildningen är att det ska vara mer komplicerat och det ska inte vara enkelt att ta den. Just nu handlar det om improvisation och den som håller hade inget tydligt manus. Jag som potentiell chef kommer skriva tydliga manus för att hålla en strikt struktur så det blir mer tydligt. Det ska även vara med detaljer som t.ex. namn på flera saker för att göra det mer professionellt än att man bara chansar eller förenklar något då man ej kan namnen på sakerna. Jag har även tidigare erfarenheter när det kommer till att skriva manus till utbildningar. Jag har bland annat gjort manuset till piket utbildningen för polisen. Denna har dock förnyats efteråt. I det hela kommer detta göra utbildningar mer seriöst vilket förhoppningsvis höjer rp nivån på de anställda. jag känner att jag vet exakt hur saker ska gå till, dvs in och ut på allt. det bidrar med att jag lätt kan hjälpa väldigt många nya och även folk som kanske inte är super erfarna. Jag är även väldigt seriös så jag skulle se till att ingen lallar inne på domstolen. Jag har även en talang på att få folk att jobba genom min talförmåga. Mitt intresse är stort för Domstolen och därför är jag motiverad till att göra det hela bättre. Jag är även van med att ta initiativ och irl är jag en person som oftast brukar vara den som leder det hela när det kommer till t.ex. grupparbete i skolan. Detta gör att jag har goda förmåner inom att leda grupper. Min fader äger även ett företag så därav kan har jag fått lite tips gällande ledarskap För att jag tyckte att detta yrke är viktigt och vill förbättra det. Som jag tidigare sagt så har jag goda erfarenheter för att jag har 400h på Unive som Domare. En till som jag som Domare ser vad som måste förbättras och det är ganska mycket det som alla måste tänka på är att VI måste ha en SERIÖS kår som det inte är lall i. Jag tycker att Domstolen är ett viktigt jobb för att det är så stort och vi har kontakt med så många spelare. Jag vill inte se Dåligt rp eller Fail RP för att det kommer inte funka att ha i rpen det är lite sjukt att kåren kan ha spårat på 2h. Jag vill ha en seriös kår med nya regler och nya utbs jag vill även att vi ska bli hårdare med att om någon bryter mot reglerna jag själv ksk har brutit mot någon regel men sen dess har jag lärt mig och förbättrat min rp och hur jag behandlar alla slaks scenarion. Jag vill att det ska vara att om man får 3 varningar av Chefen eller bitr så är det kört alltså blacklist från kåren för att jag har sett personer som har fått kicken som nu är tillbaka. Jag behöver inte bli vald men det skulle ha varit ett misstag att inte välja mig för att det skulle bara bli mer och mer kaos. Jag tycker att kåren är lite lallig och just därför tar jag mig tiden att skriva detta.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på detta yrke innan då jag var chef och ställde upp för ett flertal rättegångar, Jag vet hur yrket fungerar och vill komma tillbaka och förbättra rpn på servern och då kan man ju börja på Domstolen. Jag har ju tidigare nämnt att jag var den förre chefen inom yrket och då var jag chef där i Cirka 1 Månad. Jag kan allt om yrket och har även gjort en hemsida och en hel förundersökning för att maxa rpn.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar kanske 5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör ja inte!

Har du läst våra Regler? Ja!

+REP jag tycker att du förtjänar chef positionen för Domstol och du har utvecklat väldigt bra!

Nekad, då vi inte riktigt detta system är igångän. Vi håller på att utveckla detta och söker drf inte en chef vid tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka