Nekad Lyfixs | Chef-jobb ansökan [đŸ•”ïžâ€â™€ïžđŸŠ„ Enhörning AdvokatbyrĂ„] [Amo_147]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokat byrÄn.

Vad heter du IRL? Liam Lehtoniemi

Vad heter du pÄ discord? Lyfixs#1337

Hur gammal Àr du? 15 = 2007-08-03

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 18 Hela mÄnader :D

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bli chef eftersom att jag har goda erfarenheter inom Juridik . Som jag nÀmnt i tidigare kolumner har jag över 100 timmar som Advokat pÄ Firman, Vilket bidrar med att jag vet hur det funkar. VÄran nuvarande chef har nu lÀmnat vilket bidrar med att vi stÄr hÀr utan nÄgon chef. DÀrför visar jag dÄ framfötter dÄ jag kÀnner mig redo att ta det ansvar det innebÀr som chef. Det finns lite saker jag vill Àndra inom AdvokatbyrÄn , Detta Àr bland annat hur folk agerar under vissa larm. Till exempel hur man agerar under ett Förhör. Just nu har vi Advokater som börjar skrika och inte beter sig under ett förhör, Viket inte Àr okej. Detta skapar fara för oss och dÄ Àr det viktigt att jag lÀr dem. Men det ska inte vara enkelt att ta den. Just nu handlar det om improvisati

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat pÄ detta yrke innan dÄ jag var Advokat och stÀllde upp för ett flertal förhör, Jag vet hur yrket fungerar och vill komma tillbaka och förbÀttra rpn pÄ servern och dÄ kan man ju börja pÄ AdvokatbyrÄn. Jag vet mycket inom yrket och dÄ var jag erfaren dÀr i Cirka 2 Veckor. Jag kan allt om yrket och har Àven gjort en hemsida och en hel förundersökning för att maxa rpn.

Hur ofta kommer du vara inne? Alla dagar kanske 5 timmar.

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Ja det hade jag.

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nej det gör ja inte!

Har du lÀst vÄra Regler? Ja!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut nÀr vi tar intervjuer, du har 48 timmar pÄ dig. Lycka till!

Du har inte varit medlem pÄ servern i 30 dagar vilket Àr dÄ ett krav att bli chef pÄ ett jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka