Accepterad LuXz | Medlem ansökning (glennn)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LuXz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas isaksson

Vad är ditt discord namn? .6luxz9.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik magnusson, jobbar tillfället på DHL med en kollega. Jag har 26 år i servern och en trevlig och glad person. kan trafikregler bra efter att ha haft körkort 1 år in real life, kör även lugnt då jag varit med om en olycka förr. min karaktär vill bli polis eftersom det är gubbens skapare som är påväg dit åt. men gillar bilar, tjejer och umgås med folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? verkligheten går jag polishögskola i växjö. detta gör så jag är ganska bra på lagar i verkligheten men även till spelet. kan hantera olika situationer bra eftersom jag pluggar till polis. har dator i min lägenhet och kör varje dag efter jobb. så det är bra för servern att ha en mogen, bra och verklighets baserad person varje dag. har haft fivem i ca 2 år och innan då körde jag dag o natt. längesen man lirade unive nu men har det i blodet och vet hur man ska hantera olika situationer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ingen aning.. antar att man ska göra alla situationer så bra som möjligt. bara tänka hur man skulle gjort i verkligheten

Hur hittade du Unive? Youtube/envän som är uppsatt i ett gäng i unive

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Tillbaka