Accepterad glennn | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glennn

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? glenn9030

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Parre Aziz och han är född 1997-02-11, Han kommer från en fattig familj med en mamma som heter Karin och en pappa som heter Muhammad. Han har även bror som heter Roman och Roman stöttade honom väldigt mycket under sin upp växt vilket gjorde att Parre blev till den han e idag. Parre har tidigare jobbat på många olika jobb i denna staden som t.ex Jönssons fastighetsbyrå och var till och med btir, han har även jobbat på Marja lisa och varit bitr där också. Parre är väldigt trevlig och hjälpsam vilket han fått från sin bror som var en av dem snällaste. Parre gillar fotboll och han gillar att mecka och han hoppas på att få jobb hos mekonomen igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer i dra med seriös och rolig rp för både mig och motpartens. Jag kommer se till att göra mitt bästa för att få denna servern så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna varje scenarion man ska låta andra också ha kul, man måste inte alltid heller gå och gråta i support för att man kanske förlora ett skott scenario osv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagamning - man använder infromation utanför spelet och använder de ig, RDM random death match man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja då jag tidigare varit medlem på unive men förlora den pga inaktivitet och jag har tidigare haft krim här också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte mer än att jag varit medlem sedan 2021

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka