Accepterad Lushish | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lushish

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199394076992/

Ditt Hex-ID: steam:110000155763940

Vad är din discord tagg? emmelush

Vem var det som bannade dig? Philip320. Den som läser detta bara så du vet så fick jag byta forum konto eftersom att jag blev typ utlåst från det och kan inte komma in på det. Kontot heter EmmeishPemmish.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: dfsfsdfsdf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fick en pedroll av en kompis vilket verkligen inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Robban11 sa att han kunde ge mig en ped roll. Jag blev glad och tog emot pedrollen för jag kände att det var coolt att ha en ped. Och jag tänkte mig inte riktigt på vad konsekvenserna blev. Tänkte mer att det skulle bli en rolig grej för vi var några som fick ped. Ber hemskt så mycket om ursäkt att detta skulle behöva ske. Förlåt mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att min ban är korrekt. Den var korrekt för att jag inte var så smart och tog emot en gratis ped roll vilket var korkat av mig. Tycker bara att det var lite överdrivet med blacklist för att jag tog emot en ped roll. Känns bara väldigt tråkigt att bli av med allt jag har tjänat ihop på unive och all tid jag lagt på att lära känna folk och ha social rp. Jag vet inte hur jag ska förklara mycket mer men det var jävligt korkat av mig och förlåt återigen. Det är tråkigt att detta ska behöva hända bara för att man är korkad nog att inte tänka på vad konsekvenserna kan bli. Förlåt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång för mild ooc. Och det har jag verkligen tagit lärdom av det eftersom jag inte har pratat ooc sedan dess. Och jag har också höjt min rp nivå sedan dess. Jag ska försöka bli så bra så att jag inte får fler bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle använt min hjärna och inte tagit emot en gratis ped roll. Inget är ju gratis i verkligheten heller så varför skulle det var det här. Jag tänkte mig verkligen inte för. Men det är ju inte alltid lätt att stå emot något som är gratis. Förlåt mig verkligen tänkte inte på mina konsekvenserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. Jag har lärt mig att använda lite mer konsekvenstänkande. Typ som vad kan hända ifall man tar emot en ped roll. Nu i efterhand så är det rätt logiskt att det verkligen inte är okej. Förlåt mig återigen känner mig så korkad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka