Nekad Lurre96 | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurre96

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Jarnving

Vad är ditt discord namn? lurre_lucas

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karakrär heter Ludwig, han är 24 år gammal. Ludwig är en person med svår uppväxt då hans bror Samuel dog i en skjutning när Ludwig var 11 år gammal och bevittnade hela händelsen. Ludwig har ett visst intresse när det gäller bilar då hans pappa har en bilfirma. Ludwig har alltid drömt om att skaffa en massa pengar och då kunna köpa fräna bilar som han kan visa upp för sina polare. Men eftersom han bevittnade sin brors död vill han ta hämnd på den personen som skjöt hans bror dvs att han vill bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en god verksamhet för rp genom att spela så realistikt som möjligt. Kommer även göra det roligare för både server och all dess medlemmar då jag kommer att följa reglerna och enbart spela där jag gör rätt av mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte enbart spelar för att man själv ska tjäna på det utan spelar rättvist. Det vill säga att du spelar realistikt så du även förlorar på dina handlingar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Till exempel RDM: Du ska inte springa runt och döda folk utan någon anledning. Metagaming: Du ska ej ta information från källor utanför spelets gång.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har ingen erfarenhet. Jag har tagit information av en nära vän till mig som har varit support och medlemskapsansvarig där han även har många timmar inom RP. Jag förstår konseptet och kommer följa reglerna inom RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ;)

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka