Accepterad Lurre96 | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurre96

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Jarnving

Vad är ditt discord namn? Lurre_Lucas

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludwig Rosengård. Ludwig är ifrån en stad som heter Rinkeby och har hela sitt liv ägnat sitt liv där. Ludwig är 24 år och visar känslor väldigt sällan, skulle nästan säga att han aldrig släpper tårar för något. Ludwig har har en ganska så svår uppväxt då hans bror Samuel dog framför han. Enda sedan den händelsen har Ludwig haft ilska i sig och velat ta igen på den personen som sköt hans bror. Ludwig har inte riktigt sagt till sina vänner att han vill döda person som dödade hans bror utan säger att sånt bara händer. Han har börjat göra upp en plan så han kan få kontakter med folk som vet vem personen är som dödade Samuel. Ludwig har även ett intresse för bilar eftersom hans pappa har en bil firma, det har gjort så Ludwig har velat haft fräna bilar som han kan visa upp för sina vänner. Men för att få dessa bilar som han vill ha måste han såklart tjäna pengar på ett sätt. Han tänker på att bli kriminell så han då både kan få revenge på hans brors dödare men även kunna tjäna pengar svart och snabbt så han kan köpa bilar han vill ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en god RP då jag kommer att spela så realistiskt som möjligt och även följa dessa regler som servern har. Jag kommer göra så det blir bra scenarion och spela för serverns bästa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska spela för att man själv ska tjäna på det utan att man spelar rättvist och realistiskt. Det vill säga man även ska göra så att din motståndare även kan tjäna på det. Detta vill göra så det blir både roligare för en själv och för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Till exempel Metagaming, det innebär att man inte ska ta information utanför spelet utan bara tar information inne i spelet. VDM, det innebär att man inte ska använda fordon som vapen. RDM, det innebär att man inte ska döda folk utan anledning dvs att man dödar folk utan något bakomläggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej, jag har ingen erfarenhet med rollspel. Jag har en nära kompis till mig som varit support och medlemskaps ansvarig. Han har lärt mig mycket och jag kommer att att försöka så gott för att bidra till en så god RP som möjligt och kommer att lära mig mer under tiden jag spelar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, hoppas att jag blir godkänd :)

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka