Accepterad Lurken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015574410/

Ditt Hex-ID: steam:1100001003d06ec

Vad är din discord tagg? lurkish.

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-18 132108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var med på skantz unive montage utan tillstånd eller medventandet om att jag var med i honoms montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och chillade i samtal med några vänner sedan skulle jag gå in på unive och då var jag bannad jag chekcade runt med andra jag kände vissa av de var också bannade och då fick jag höra att det var av att jag var visst med i en server som sålde fusk till fivem, men det var jag omedveten av jag hade inte köpt något eller tittat in i servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan inte säga från en mods perspektiv men från mitt tycker jag att den var felaktig eftersom jag var omedveten om att den discord servern sålde fusk och att jag inte hade köpt något från servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare av suntförnuft samt grov pg, av det har jag lärt mig att inte säga fel saker på fel plats och tänka mer på mina handlingar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror genuint att jag inte kunde gjort något annorlunda för att skantz inte sa till mig eller frågade om mitt godkännande att ha med mitt namn i hans montage, och jag har inte direkt fått många bans innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tror jag skulle kunnat säga till t.ex. staffs eller till philip320 han själv att jag vart utnämnd i skantz montage. Så kunde det blivit annorlunda genom att jag kanske inte skulle blivit bannad från första början. Samt hade jag inte direkt något att göra med hela grejen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka