Accepterad Lurken | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lurken

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? Lurekn#0629

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo anledningen att jag ansökte var för att när jag börja på unive märkte jag att det tog väldigt långt tid för att man skulle få en intervju samt att det är en början för att gå med i staff teamet, jag är också en mogen person speciellt för min ålder jag skulle nog kunna säga att jag skulle passa bra i MA teamet. Jag har också velat hjälpa folk att bli medlem samt ta intervjuer eller till och med staffärenden och då kan jag också underlätta det för staffs att de inte skulle behöva ta medlemskaps intervjuer eftersom det är medlemskaps ansvarigas jobb i slutet av dagen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo jag är en aktiv person samt har alltid en bra ton och vet hur man bemöter nya personer. Vill också ta in folk som medlemmar och hjälpa medlemmar, icke medlemmar till och med spelare som har spelat 1 år eller kanske mer också med rpn.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk som man själv vill bli bemöt, med respekt och att man lyssnar på folk när de pratar och ha en bra ton och inte ha ett dåligt intryck på personer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Beror lite på men att man ska kunna se på att medlemskaps ansvarig alltid är rättvisa och tar in rätt personer som medlemmar. Vilket menar att man tar in folk som kan grundreglerna, hur man rp:ar och hur man har en social rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Full respekt mott alla. 2. Mogen som person. 3. Ha en plan met sitt rp och sitt mål på Unive. Själv så tycker jag att man ska veta hur man rp:ar så bra som möjligt samt veta hur saker funkar. Man ska kunna alla regler samt ha en rolig och bra rp nivå, veta hur man ska använda /me och /sme det kommer man inte lära sig första sekunden men det är lätt att lära sig över tid.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jobbet som en Medlemskap Ansvarig är att folk ska börja/vilja rp:a som medlemmar så snabbt som möjligt vilket man hoppas att de kommer ha så kul som möjligt, samt ska inte personer behöva sitta i flera timmar bara för att ta en intervju sånt tycker jag själv ska gå snabbare, men man ska inte bara ta in vem som helst man ska ta in folk som har bra rp och då tycker jag att vi i MA teamet representerar vilka som kommer in som medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00 Tisdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00 Onsdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00 Torsdagar: 12:30/14:30 - 21:00/22:00 Fredagar 12:30/14:30 - 00:00/02:00 Lördagar: 12:30/14:30 - 00:00/03:00 Söndagar: 12:30/14:30 - 23:00/00:30 går off 1-2 timmar i mellan tiderna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på ngn annan kommer inte med mina planer framåt på unive och hade jag gjort det hade jag till 100% slutat spela där

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka