Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub
Vad heter du IRL? Carl
Vad heter du på discord? TTVLungan / Darkhlungan
Hur gammal är du? 35år
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Självklart vill jag att det ska vara aktiv verksamhet som är Öppet fr-lör med att börja med sen kommer jag ha öppet på Onsdagar också. Där det kommer vara många varianter av erbjudandet och exklusivt. Service kommer vara en viktig del och det ska vara inbjudan att man vill hänga och dansa på en av dom finaste utsikten i Stan.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Ägare på Galaxy innan
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer att vara inne mest inne på helgerna för Skyclub sen för planering emellan åt förstås
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag det
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Carl
Vad heter du på discord? TTVLungan / Darkhlungan
Hur gammal är du? 35år
Hur länge har du spelat på Unive? Runt 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Självklart vill jag att det ska vara aktiv verksamhet som är Öppet fr-lör med att börja med sen kommer jag ha öppet på Onsdagar också. Där det kommer vara många varianter av erbjudandet och exklusivt. Service kommer vara en viktig del och det ska vara inbjudan att man vill hänga och dansa på en av dom finaste utsikten i Stan.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Ägare på Galaxy innan
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer att vara inne mest inne på helgerna för Skyclub sen för planering emellan åt förstås
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag det
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja