Accepterad Lundiss | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundiss

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072512914/

Ditt Hex-ID: 1100001424b8b92

Vad är din discord tagg? Lundiss

Vem var det som bannade dig? Theobbb

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-22 165516.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skjöt en polis och gick in i deras fickor, fattar inte varför jag gjorde det, så himla dumt asså.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade gjort ett butiks rån, därefter blev det biljakt, vi krockade och vi fick black screen, sedan var vi i quick sand där man sitter fast med bilen och kan ta sig ut men tar väldigt långt tid, polisen hade redan kommit till platsen och var redo på att hoppa ut, vi var 4 i bilen som sprang iväg och polisen var 2 st, polisen såg att vi hade vapen men riktade iaf som om de var 2v4, så då skjöt jag båda polisen, det var väldigt dumt av mig. hoppas att du theo kan förlåta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då man ej få döda poliser men jag gjorde det, jag vne varför, det kommer aldrig hända igen kan jag säga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men en var för att jag hoppade med en cykel på en bil och det var sunt förnuft så fick ban i 1 dag för det, jag tog lärdom av den genom att vänta ur bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gett up, göra det roligt för båda motparten, Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde, jag kommer aldrig göra det igen, jag ber om ursäkt till theobbb och till dem 2 poliserna som var på plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag lärde mig direkt när jag fick bannen, riktigt dumt av mig, kommer aldrig göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka