Accepterad Shurdaking | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

k11llezz

Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199140854803/

Ditt Hex-ID: 1100001465e5c13

Vad är din discord tagg? Shurdaking

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-30 000127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffen bannade mig för att jag inte skrev tex /me ont när vi krashade men jag sa liksom ajaj va yr jag blev sen körde vidare och sen så skjöt jag och 2 andra mot polisen efter juvelrån för vi kom in i en återvändsgränd och bilen gick sönder så vi ville försvara oss men det var dumt vi skulle gett upp istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra gjorde juvelrån sen så krockade vi lite och så och då rpa jag inte riktigt 100 på skadorna där och sne gick bilen sönder i en återvändsgränd och vi ville försvara oss så vi skjöt mot polisen som jag efter lite tänkade förstår att de ute var rätt beslut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag själv anser det inte som en felaktig ban men tycker mer att man kanske skulle fått en varning pga det som hände och vill gärna rpa på unive igen. det var dumt av oss som drog vapen mot polisen och ber så mycket om ursäkt för mina handlingar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för korruption men de har jag lärt mig att de ska man inte göra igen och det har blivit så att jag gör allt rätt nu istället med jobb för ooc blev jag bannad för jag sa saker som inte angår rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skjuta mot polisen för dom var många fler en oss så det var inte rätt av mig och mina vänner och kan lova att jag ska tänka efter mycket mer nästa gång vill gärna börja rpa på Unive igen för anser att det är en så bra server

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket att inte säga saker som inte angår rollspelet och att inte vara korrupt inom jobben så där har jag lärt mig mycket och som sagt man lär sig av sina misstag och kan försäkra er om att detta misstaget inte kommer ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka