Accepterad Lundgrens norrland | Ban Överklagan [derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgrens norrland

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198133062426/

Ditt Hex-ID: 11000010a4cab1a

Vad är din discord tagg? chrille#0366

Vem var det som bannade dig? derbi

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad bild.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag krockde och inte rp på skadorna jag powegamade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar hade planerar att råna meth och då åkte vi dit och skulle råna meth och då gjorde vi det och drar därifrån och sedan ser vi ej våra kompisar testar ringa dom dom svarar ej och så åkte vi runt meh och leta efter dom och då hittar vi dom i ett garaget brevid meth. då tar vi våra 2 kompisar och kör direkt till sjukhuset och då voltar vi med bilen. men vi landar på däcket och inte på tacket men sen fög vi in i en vägg ganska hårt. och då rp inte jag på skador jag sa bara aj för jag tänkte inte rikigt där. och det var rikikgt fel av mig att inte rp på skadorna och detta kommer ej ske igen i framtiden det lovar jag er.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde fel och jag står för vad jag har gjort jag har begått ett reglbrott då har derbi rätt att banna mig för jag följde inte en viktig regel på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sisst jag blev bannad var i juni juli och kommer ej ihåg vad jag blivit bannad för men jag har tagit lärdom för jag blev ej bannad sen i somsras tills nu. men totalt har jag 28 bans det är så gamla bans så jag kommer ej ihåg dom vad jag blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat göra mycket annorlund jag hade rp på skador och skriva /sme avsimmad för det var en ganska hård krock. eller /sme blöder från pannen + benet något sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag kommer ej powergama något mer om jag krockar så kommer jag absolut rp på skador det lovar jag er att jag kommer göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka