Nekad Lundgren10 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lundgren10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edvin

Vad är ditt discord namn? Lundgren101

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Morgan Bo Andersson 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig konstig och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Morgan växte upp i norrköping och har bott där i hela hans barndom, han har haft det bra i sin uppväxt och han var ett helt normalt barn, men när morgan fyllde 16 hände något speciellt som förändade morgan, hans bror jimmy dog när de hoppade studsmatta , jimmy hade britit nacken och var i koma i 3 veckor . han klarade sig tyvär inte och morgan och hans familj. morgan hamnade utanflr i skolan och han tapade sina vänner. Morgan gick ut skolan med bra betyg, han flyttade till stockholm för att plugga till elektrikker. nu har morgan jobbat ett par år och tänker flytta in till unive, morgan vet inte vad han ska jobba med och tar det mesta i hans liv som det kommer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan rollspela seriöst,roligt och realistiskt, jag kan vara väldigt aktiv också

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ge motparten en chans i rpn för att scenarion ska bli bättre för alla och roligare självklart

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad förut men inte på unive och jag har lärt mig av mina misstag då, annars nej då jag är relativt ny till rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging vilket betyder att man lämnar spelet på något sätt för att undvika en händelse

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet inte riktigt kanske att om jag skulle behöva utveckla någon fråga så får ni gärna skriva det, jag har inte spelat på unive förut och kanse inte har en bra text

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag har nyligen fått min dator och min kompis rekkomenderade gta rp måste jag vänta i 6 månader för att spela?

jag har nyligen fått min dator och min kompis rekkomenderade gta rp måste jag vänta i 6 månader för att spela?
Nej.

Du behöver verfiera dig med bankid på Unive's Discord för att vi ska kunna granska din ansökan.
⬇️

Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka