Accepterad lundgren.1 | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? lundgren.1

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Berätta om din karaktär. Karl-Oskar Wikström, som är född den 1 januari 1995. Karl-Oskar har tidigare varit medborgare i staden men fick indraget medborgarskap. Han ville komma tillbaka igen då han trivdes väldigt bra i staden. Hans största intresse är Polismyndigheten, innan han fick indraget medborgarskap var han polisaspirant, vilket var och är hans drömyrke! Han är en social person, som också är bestämd men har många kompisar. Karl-Oskar är en väldigt "tuff" man av sig, vilket man behöver vara för att vara en bra polis. Han har varit med om mycket hemskt vilket gör honom traumatiserad till en viss del, men ingenting som påverkar honom i vardagen. Karl-Oskar växte upp i en liten stad utanför Unive, där han bodde med sin mamma, pappa och hans lillebror. Karl-Oskar hade en väldigt bra uppväxt, han hade många kompisar, gick på fotbollsträningar och hade höga betyg i skolan. Hans drömjobb när han var liten var att bli sjuksköterska, men genom åren vände detta. Karl-Oskar kolla mycket på serier som hade med blåljus verksamheter att göra, bland annat "Fångat På Polisens Kamera" och "SOS 112 PÅ LIV OCH DÖD". Om vi gick tillbaka till hans uppväxt så hade han det bra i skolan, men på fritiden hade han problem. Han hamnade ofta i slagsmål på fritiden och hängde med fel personer under sin uppväxt, vilket gjorde att han hamnade i grupptryck och begick handlingar som han egentligen inte ville begå. Detta för att få uppmärksamhet och respekt. Han hade en flickvän som han var tillsammans med i hela sin tonår. Karl-Oskar var väldigt lojal mot sin partner, men de var inte hans tjej. När Karl-Oskar fyllde 20 så gjorde hans tjej slut, som han hade varit tillsammans med i hela sin uppväxt. Detta tog extremt mycket på Karl-Oskars psyke och gjorde honom deprimerad under ett halvår. Men efter ett halvår valde han att ta tag i sitt liv igen, han började söka på hemnet och letade efter en lägenhet för att flytta hemifrån. Efter lite eftersökande hittade han en liten 1:a i Unive som han har varit på visning på men även budat på. De slutade med att han fick denna lägenhet och flyttade hemifrån som 21-åring!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en seriös, kreativ, unik, roliga & minnesrika scenarion. Där alla regler följs och alla parterna tycker att scenariot är roligt och rättvist. Staffs ska inte behöva specca scenariona som jag deltar i, inte när det gäller min RP i alla fall. Jag kommer även att hålla en hög RP nivå!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sin egen vinning, utan att man också ska tänka på motpartens vinning. Detta för att scenariot inte ska bli tråkigt för någon av parterna. EX: Man möter en annan kriminell och en skottlossning sker, du är bättre på att skjuta än motparten men du väljer ändå att skjuta sämre, bara för att motparten också ska få en chans att vinna scenariot!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: När man försöker få polisens uppmärksamhet genom att som exempel köra förbi polisen i hög hastighet. Vehicle DeathMatch: När man använder sitt fordon som ett vapen för att till exempel köra in i någon annans fordon, eller köra på någon. Sunt Förnuft: Att man alltid ska ha ett realistiskt tänkande, man ska alltid tänka att "hade jag gjort såhär IRL?". New Life Rule: Man får inte komma ihåg vad som hände innan man dog, till exempel att man inte får komma ihåg vem som dödade än. Metagaming: När man tar information som ens karaktär inte vet om, till exempel om man sitter i voicechat i discord och ens vän säger "min bil gick sönder, kom och hämta mig vid Autoexperten".

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 1200 timmar på FiveM. Jag har spelat på flera rollspels servers, men till mesta del så har jag tillbringat min tid på Unive! Jag vet hur man håller en hög RP nivå standard och hur man skall bete sig, men också hur viktigt det är att man kan serverns regler utantill.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem på Unive tidigare, jag tänker inte ge upp och jag vill fortsätta på Unive! Jag kan alla reglerna, och brinner verkligen för Unive! Samt att jag vet att man inte skall ta medlems rollen för givet. Utan att man ska vara försiktig och vara stolt att man är medlem, det är mer än en roll!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka