Ej Antagen lundgren.1 | Chef-jobb ansökan [đŸ’‚đŸŒSecuritas] [T]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? đŸ’‚đŸŒSecuritas

Vad heter du i verkligheten? Anton

Vad heter du pÄ discord? @lundgren.1

Ange ditt födelsedatum: 7 September 2010

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? I snart exakt ett helt Är!

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Har du nĂ„gra tidigare erfarenheter, isĂ„fall berĂ€tta hur de kan hjĂ€lpa dig som chef Jag har flertalet tidigare erfarenheter inom Polismyndigheten, Securitas och Q-Park. Jag Ă€r en tidigare aspirant inom Polismyndigheten, en tidigare ledning inom Securitas, och en tidigare ledning inom Q-Park! Med alla dessa erfarenheter har jag fĂ„tt stöta pĂ„ flertalet scenarion och lĂ€rt mig sĂ„ mĂ„nga nya saker, det Ă€r helt omöjligt att rabbla upp alla hĂ€r! Men med hjĂ€lp av all dessa erfarenheter sĂ„ kommer jag att fĂ„ ett stort kliv inom chefspositionen. Jag Ă€r i stort sĂ€tt kunnig om hela Securitas handbok, men lĂ„t mig nĂ€mna nĂ„gra rubriker. Jag Ă€r kunnig om vĂ„ldstrappan, vissa polis lagar, fordon, klĂ€dkod, radiodisciplinĂ€ra, alla prio ”nivĂ„er”, straffskalan, alla ranger, alla olika radiofrekvenser, alla kod ord, överfallslarm, utbildningar och mycket mera! Och varför inte nĂ€mna alla mina erfarenheter i discord? Jag Ă€r kunnig om i stort sett allt man kan göra pĂ„ discord, och Ă€r duktig pĂ„ att designa mallar, med mera! Utöver alla dessa erfarenheter har jag ocksĂ„ varit chef över tvĂ„ tidigare yrken, dĂ€r fick jag bland annat trĂ€na upp dessa erfarenheterna: fordonsbranschen, affĂ€rsutveckling, personalhantering, rekrytering, annonseringstrategier, försĂ€ljningsstrategier, kundservice, kundbemötande, samarbeten, sĂ€kerhet, ekonomihantering, med mera! Jag kommer alltsĂ„ inte behöva lĂ€ra mig nĂ„gonting dĂ„ jag har stenkoll pĂ„ precis allting!

Vad Ă€r dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har flertalet framtidsplaner för Securitas, det Ă€r vĂ€ldigt svĂ„rt att rabbla upp alla dĂ„ jag Ă€r en vĂ€ldigt kreativ person och jag kommer alltid pĂ„ nya idĂ©er! Men jag kommer att nĂ€mna de jag kommer pĂ„ just nu! Det jag kommer att fokusera mest pĂ„ Ă€r RP:n! Och med det menar jag RP nivĂ„n pĂ„ alla medarbetare, bĂ„de i yttre och inre tjĂ€nst. Jag tycker det Ă€r vĂ€ldigt mycket lall, och det kommer jag sjĂ€lvklart att förebygga. PĂ„ senaste tid har jag mĂ€rkt av att det Ă€r vĂ€ldigt mĂ„nga högt uppsatta i ledningen / befĂ€l, detta kommer jag att Ă€ndra sĂ„ att det blir mindre, dĂ„ jag anser att inte vem som helst skall fĂ„ bli i ledningen. Aktiviteten anser jag inte vara ett problem dĂ„ den endast har gĂ„tt uppĂ„t de senaste mĂ„naderna. DĂ€rav kommer jag inte att lĂ€gga ett sĂ„dant stort fokus pĂ„ den delen. Utbildningsgruppen kommer jag lĂ€gga lite mera fokus pĂ„, hĂ€r kommer det att ses till att de utför utbildningarna pĂ„ ett korrekt sĂ€tt, samt att de lĂ€r ut rĂ€tt saker. Är man utbildare kommer man Ă€ven att fĂ„ privilegier i form av pengar, beroende pĂ„ hur mĂ„nga utbildningar som man hĂ„ller. Det kommer heller inte ske lika mĂ„nga i veckan. Jag kommer att skriva om handboken lite grann ocksĂ„. NĂ€r det gĂ€ller koll pĂ„ personal sĂ„ kommer jag att anvĂ€nda mig av ett program som heter Google Kalkylark dĂ€r jag kommer att ha anstĂ€llningslista, rakel, löner, rapporter, kommentarer, tjĂ€nstevarningar med mera! Samarbeten kommer att granskas, samma sak gĂ€ller löner, klĂ€dkod, namnbricka, discord kanaler, mallar, med mera! Men som sagt kommer fokuset att lĂ€ggas pĂ„ RP:n, för att fĂ„ den bĂ€ttre kommer jag hĂ„lla REGELBUNDNA dĂ€r vi gĂ„r igenom hur vi skall förbĂ€ttra oss. Jag kommer Ă€ven att börja med ett nytt koncept som heter veckans anstĂ€llda, dĂ€r jag kommer skicka ut en topplista pĂ„ vilka som har varit mest aktiva den veckan. Detta för att fĂ„ upp motivationen till att arbeta, sĂ„ aktiviteten fortsĂ€tter att klĂ€ttra upp! Jag kommer sĂ€tta upp mera tydligare arbetsregler till yrket, för att klar göra mera vad som gĂ€ller, och vad som inte gĂ€ller! Jag kommer Ă€ven försöka fĂ„ Jobb Ansvariga att lĂ€gga till nya roller till Jobb DC:n som heter "tjĂ€nstvarning 1, respektive 2" dĂ„ de kommer vara en viktig punkt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? För att fÄ en bÀttre överblick om min aktivitet kommer jag att skriva mitt skolschema nedan, samt hur mycket jag kommer att kunna spela pÄ ett ungefÀr de olika dagarna!

Skolschema:

MÄndag: 8:40-15:05 [ 16-22 ]
Tisdag: 8:40-14:30 [ 15-22 ]
Onsdag: 8:40-15:40 [ 16:30-22 ]
Torsdag: 8:40-15:30 [ 16-22 ]
Fredag: 8:40-14:35 [ 15-00 ]

Det lĂ€ngst till höger Ă€r vilka tider jag kommer att kunna spela, detta Ă€r utan mina trĂ€ningstider, jag har inga fasta dĂ„ jag gymmar. Detta kommer att variera beroende pĂ„ skolan, hĂ€lsa, vĂ€nner, familj osv! Men jag brinner för FiveM, sĂ„ de kommer att bli mycket Ă€ndĂ„, specielt för Securitas! 😉

Har du lÀst vÄra Regler? Ja, sjÀlvklart har jag gjort det!

Senast Àndrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h pÄ dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tillbaka