Accepterad lundgren.1 | Ban Överklagan[Wippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Länk till din steam profil:
Ditt Hex-ID: steam:110000155432420

Vad är din discord tagg? @lundgren.1

Vem var det som bannade dig? Wippen

Bild på banmeddelande: Unive Ban 10ddgr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Wippen valde att bannlysa mig då jag bröt mot regeln "e. METAGAMING" och pratade med min polare i discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde som vanligt med min polare på TikTok Live och vi gjorde ingenting speciellt, precis innan han och jag blev bannade så skulle vi åka ner till stan för att kolla läget. Generellt sätt så gled vi vara runt och hängde!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel och begick misstaget att bryta mot regeln "e. METAGAMING" utan ens att tänka på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Din nivå: 🟩 (9 tidigare bans, varav 2 senaste 3 månaderna)
Av alla dessa bannlysningar har jag tagit mig en tankeställare på hur jag kunde ha gjort om, och hur jag kunde ha undvikit att bryta mot Unive’s regler. Sedan har jag även läst igenom alla FiveM reglerna en extra gång till för att säkerställa så att det inte skall ske upprepade gånger. Och självklart så har jag lärt mig en läxa från mina tidigare bannlysningar, vilket jag även har gjort med denna och självklart ångrar jag mina handlingar!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag kunnat göra. Istället för att snacka med min polare i discord så hade jag kunnat deatha mig själv i discord och ringt / sms:at honom ingame!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart har jag lärt mig en läxa för livet gällande denna bannlysningen, i framtiden kommer jag att vara mera noggrann med att inte sitta i discord samtal med vänner när jag RP:ar!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Självklart så ångrar jag mina handlingar och kommer att ta ett extra tänk om detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka