Nekad lundgren.1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Länk till din steam profil:
Ditt Hex-ID: steam:110000155432420

Vad är din discord tagg? lundgren.1

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: Bannad från Unive, 3 dagar!.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? RecLxss valde att banna mig då jag hade en allmänt dålig rollspels nivå för stunden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte efter en person i en Volvo, och frågade honom "Vilka är du med?" upprepade gånger, detta utspelade sig då vid Industriområdet. Man ser även hur han väljer att åka ifrån och börja ifrån och undvika oss och därav åker jag efter och då börjar vi att konfrontera mannen i fråga. Han kör iväg igen och han börjar att byta fil rakt framför mig i en mycket låg hastighet, men jag som förare hinner inte att reagera och kör rakt in i hans sida så att han får sladd och krockar in i en stolpe, där efter tar klippet slut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I sig var bannlysningen inte felaktig, utan det var mera bevismaterialet som inte gav så mycket bevis. I själva klippet som han har skickat hör man inte så mycket av vad vi säger och därför finns det inte riktiga konkreta bevis på vad jag har gjort, om man bortser från körningen. I mina åsikter var alltså klippet i väldigt dålig ljudkvalité, och därav tycker jag att jag bör få en unban då bevisen inte är tillräckliga för en bannlysning och en kriminell varning. I detta fallet tycker jag personligen att en server vakts bannlysning, alternativt en endagars bannlysning hade räckt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Din nivå: 🟩 (8 tidigare bans, varav 1 senaste 3 månaderna)
Av alla dessa bannlysningar har jag tagit mig en tankeställare på hur jag kunde ha gjort om, och hur jag kunde ha undvikit att bryta mot Unive’s regler. Sedan har jag även läst igenom alla FiveM reglerna en extra gång till för att säkerställa så att det inte skall ske upprepade gånger. Och självklart så har jag lärt mig en läxa från mina tidigare bannlysningar, vilket jag även har gjort med denna!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta scenariot hade jag kunnat på i alla fall två andra sätt. Ett av de är att jag bara skulle ha låtit honom varit och bara kört iväg som vanligt, och inte stört honom. Det andra är att jag kunde ha kört fram till honom, och frågat honom en gång “vilka är du med?” få svar på min fråga och åka igen. Istället för att vara en jobbig spelare och hålla på och tjata på honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart har jag lärt mig en läxa för livet gällande denna bannlysningen, i framtiden kommer jag att vara mera noggrann med vad jag begår för handlingar istället för att inte ha något konsekvens tänk och tänka två steg innan jag begår handlingen! Gällande sådana scenarion som jag blev bannad för så kommer jag bara att låta det vara, om jag inte vet vem det är eller om jag verkligen måste fråga “vilka är du med?”.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag. Inga konstigheter med den regeln!

Återigen, ber om ursäkt för min dåliga RP nivå under detta scenariot! Skall se till omgående att det aldrig sker igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka