Antagen lundgren.1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Lundgren

Ditt discordnamn: @lundgren.1

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag har många positiva egenskaper, såsom att jag är mogen, kompetent, respektfull och engagerad. Jag har även ett stort tålamod, vilket gör att jag hanterar uppgifter lugnt och sakligt. Med tidigare erfarenheter som staff och ett genuint engagemang för RP har jag lärt mig att skapa en rättvis och rolig spelmiljö. Jag vill bidra till att hantera problem, höja RP-nivån och hjälpa Unive att utvecklas. Jag kommer att vara aktiv med att specca och hantera reports, samtidigt som jag alltid är rättvis, opartisk och redo att förklara för spelare vad de har gjort fel. Jag är även nuvarande MA och vill ha en större uppgift.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är mycket lallande och powergaming, samt att röstregeln och andra regler som RDM och metagaming bryts ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att samarbeta tillsammans och aktivt specca kommer vi att kunna få stop på detta. Även snacka med spelaren och förklara vad de har gjort fel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara rättvis, opartisk och respektfull, samt att kunna reglerna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag prioriterar skolan och min hälsa men kommer vara aktiv som staff, minst 5 timmar på vardagar och 8 timmar på helger. RP kommer inte prioriteras under min tid som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? I ett års tid.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit SV, MA och Staff och har goda kunskaper om kommandon, speccning och reports och annat som behövs ha koll på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd på allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka