lumumba
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar
Vad är ditt discord namn? 448benum 𝓭𝓻𝓪𝓴𝓮
Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lumuba Nokrach, 19 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energirik,respektfull och vinnare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lumuba Nokrach är en ung kille med stora ambitioner. Han växte upp i en tuff miljö där han snabbt lärde sig att respekt och smarta beslut är nyckeln till framgång. Han har alltid haft en stark vilja att lyckas, oavsett vilka hinder han stöter på. I staden vill han bygga upp sitt rykte, skapa starka kontakter och ta sig upp i, oavsett om det är inom affärsvärlden eller på gatorna. Hans mål är att bli en ledare som andra ser upp till, och han är redo att kämpa för det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med ett engagerande och trovärdigt RP där jag anpassar mig till olika scenarion och ser till att alla inblandade får en bra upplevelse. Jag är duktig på att driva fram storytelling och ser till att varje situation känns levande och spännande.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan att man ser till helheten och skapar ett bra RP för alla inblandade. Ibland innebär det att låta en annan spelare få övertaget, att ta en förlust på ett realistiskt sätt eller att agera på ett sätt som gör scenariot mer intressant. Det handlar om att bygga en bra rp tillsammans istället för att alltid försöka dominera.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång råkade jag meta lite utan att tänka mig för. Jag fick information från en vän utanför spelet och råkade använda den i RP, vilket jag snabbt insåg var fel. Efter att ha blivit uppmärksammad på det av staff förstod jag hur viktigt det är att skilja på OOC och IC. Jag lärde mig av misstaget och ser nu alltid till att all information jag använder kommer från IC.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM, METAGAMING,OOC ,Bug Abuse och Förhandlingar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och seriös RP-spelare som alltid strävar efter att skapa en bra spelupplevelse för både mig själv och andra. Jag anpassar mig snabbt till olika scenarion och ser till att RP blir så realistiskt och underhållande som möjligt.
Vad är ditt discord namn? 448benum 𝓭𝓻𝓪𝓴𝓮
Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lumuba Nokrach, 19 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energirik,respektfull och vinnare
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lumuba Nokrach är en ung kille med stora ambitioner. Han växte upp i en tuff miljö där han snabbt lärde sig att respekt och smarta beslut är nyckeln till framgång. Han har alltid haft en stark vilja att lyckas, oavsett vilka hinder han stöter på. I staden vill han bygga upp sitt rykte, skapa starka kontakter och ta sig upp i, oavsett om det är inom affärsvärlden eller på gatorna. Hans mål är att bli en ledare som andra ser upp till, och han är redo att kämpa för det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med ett engagerande och trovärdigt RP där jag anpassar mig till olika scenarion och ser till att alla inblandade får en bra upplevelse. Jag är duktig på att driva fram storytelling och ser till att varje situation känns levande och spännande.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid spelar för att "vinna" själv, utan att man ser till helheten och skapar ett bra RP för alla inblandade. Ibland innebär det att låta en annan spelare få övertaget, att ta en förlust på ett realistiskt sätt eller att agera på ett sätt som gör scenariot mer intressant. Det handlar om att bygga en bra rp tillsammans istället för att alltid försöka dominera.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång råkade jag meta lite utan att tänka mig för. Jag fick information från en vän utanför spelet och råkade använda den i RP, vilket jag snabbt insåg var fel. Efter att ha blivit uppmärksammad på det av staff förstod jag hur viktigt det är att skilja på OOC och IC. Jag lärde mig av misstaget och ser nu alltid till att all information jag använder kommer från IC.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM, METAGAMING,OOC ,Bug Abuse och Förhandlingar
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och seriös RP-spelare som alltid strävar efter att skapa en bra spelupplevelse för både mig själv och andra. Jag anpassar mig snabbt till olika scenarion och ser till att RP blir så realistiskt och underhållande som möjligt.