Nekad luluberg | Ban Överklagan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Han som bannade mig var vid namn viktor5235

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-23 231756.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag failrpade väldigt grovt, jag bröt mot väldigt många regler som ni har på unive. Jag bröt emot sunt förnuvt,vdm och rdm vilket man självklart inte får göra det, men så dum som jag själv är och inte tänkte efter så gjorde jag det jag gjorde och jag ångrar det extremt mycket. Saknar extremt mycket att kunna spela på unive och kunna rpa med mina kompisar, men rätt ska vara rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var ju då att det var en person på en cykel som kör rakt in i min bil och börjar säga saker om min familj och kallar mig även för muffsi,hora och så vidare. jag blev väldigt arg så jag gjorde ett väldigt dåligt beslut och det beslutet var att följa honom in till en tunnel och rikta emot personen. Han lyssnade inte på det som jag hade att säga så jag bestämde mig för att skjuta personen, han var ny till servern och inte medlem så det hände inget när jag sköt, skotten gick bara rakt igenom personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart inte en felaktig bann det är bara jag som har gjort lite dumma beslut som jag ångrar något extremt, väldigt tråkigt nu när mina kompisar både irl och på unive spelar och rpar tillsammans medans jag sitter här och har bann, får helt klart skylla mig själv men säger bara att de inte ska hända igen och ja har tänkt på min framtid och så och jag har bestämt mig för att ta unive på fullaste allvar, liksom jag är ingen person som brukar lalla runt på eran server, jag älskar att spela på servern unive. Hade bara tröttnat för stunden och hade en väldigt dåligt dag.

I bannen står det även grov vdm, vilket jag tycker att det inte var men allt annat stämmer precis. Det var inte meningen att köra på honom, har även pratat me viktor om det och han sa att det var lugnt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har innan blivit bannad av småsaker som tillexempel att bråka på piren när mina polare varit i knipa, och det har inte hänt efter det hände. jag har även blivit bannad för att ha sagt väldigt grova grejer till folk vilket jag nu heller inte håller på med ännu längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt igenom mitt beslut väldigt mycket och verkligen förstått konsekvenserna för det jag gjorde. Hade även kunnat försökt ta det som en man och låtit det vara men jag kunde inte hålla mig. Skulle istället kunnat gått till polis/securates.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen, det man gör kommer man att få ångra något fruktansvärt. Det helt sjukt vad jag ångrar mig nu i efterhand.

Jag förstår verkligen det jag gjort osv och att det var helt klart fel, ska jag vara ärlig så älskar jag for real att spela unive med mina irl vänner då, vi är då ett gäng på ca 10 personer som gibbar å de lite sorligt nu osv på grund av det misstag som jag begick, vill bara säga att jag är hemskt ledsen för mitt dåliga rpande på servern unive. Vill bara spela å ångrar mig fett mycket men rätt ska ju vara rätt å det är självklart ingen felaktig bann, detta medelande är bara ett förlåt medelande från mig till unive servern. Ångrar mig något extremt, Fattar knappt att ja gjort de eftersom jag är en seriös spelare på servern som rätt många känner igen, har mycket kontakter osv. Har länge nu tänkt på min framtid och så och jag har bestämt mig att börja ta det till nästa steg ännu seriösare och verkligen tänka igenom mina beslut, det var helt fel av mig och tänkte mig inte riktigt för vad jag gjorde, Och jag förstår självklart villkoren som det gör mig när jag gör sådana grejer. Tillexempel extremt tråkigt för grabben som råkade ut för detta på grund av mitt dåliga rp, han ska inte behöva vara med om det, det första som händer honom på unive, det får han bara att vilja sluta och förstår han helt, tar på mig skulden för det. Vill även säga att ja är extremt stolta över er grabbar som jobbar hos staff/admin å helper osv, ni gör erat jobb extremt effektivt och använder det på helt rätt sätt, helt klart utan tvekan den bästa servern jag spelat på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut jag förstår det, ta eran tid och läs när ni vill och känner för det.

Tillbaka