Nekad luluberg | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? Min discord tagg är luluberg

Vem var det som bannade dig? Jag är klakso bannad utav philip320 vilket jag helt klart förstår

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-13 155413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staff bannade mig, jag förstår det helt. Det var jag som gjorde fel och jag bröt mot reglerna på ett otroligt tråkigt sätt, det var som om att jag förstörde hela meningen med rollspel. Jag använde mig utav otillåtna medel, Wallhacks. Vilket jag ångrar något enormt idag. Jag minns det så väl, jag blev bannad den 7 Januari vid 17 tiden. Allt jag vill nu är att komma tillbaka och rpa legit. Jag har gjort en del fel, men jag gör vad som, tar ner p12 montaget på noll tid, förlåt för detta!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag bara satt i discord med mina kompsiar och inte gjorde nånting, jag var inte ens ingame. Då jag får ett DM från dåvarande "korpen" en före detta staff. Han ber mig att hoppa support för att visa mig ett klipp. När jag satte mig support så bad han mig sätta på skärmdelningen, men nu är jag helt ärlig, så dum som jag var så duckade jag support när han bad mig sätta på skärmdelningen. Jag blev indirekt bannad för fusk, vilket jag förstår, jag gjorde fel, jag fuskade och jag ångrar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig bann, ni gjorde helt rätt. Ett bra jobb måste jag säga, jag lärde mig saker av denna bann, nu i efterhand förstår jag att de inte är roigt med fusk, för varken mig eller de andra rollspelarna på servern som faktiskt försöker bli bättre legit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt, så har jag inte spelat på ett tag nu, men jag har blivit bannad tidigare, men mest får små grejer, som att slåss vid allmänna platser osv. Vilket bara är helt efterblivet av mig, kan erkänna nu att jag kunde verklingen inte rp vilket jag har lärt mig nu. Jag har förstått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit en dum tolv åring som fuskar på ett spel och är allmänt dryg. Så jävla barnsligt nu egentligen när jag tänker efter, ber fan om ursäkt för detta beteende.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, till hundra procent. Jag kommer att rpa seriöst, inte ens krim rp, kommer försöka leva ett riktigt liv som man gör irl. Ska ta rpn till två hundra procent seriöst. Göra en annan slags karaktär som vill nyha roliga saker som inte innebär att skjuta som en snorunge. Om jag exempelvis ska bli krim senare så kan jag göra roligare scenarion som påverkar servern positivt. inte bara skjuta, finns otrolitg mycket saker man kan göra som krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart så förstår jag det och ni ska absolut få ta eran tid att läsa igenom min överklagan så det är inget brottom alls, det är även jag som gjort fel så det är bara att ta den tid som ni behöver i staffteamet, jag vet att ni har mycket att göra redan så det är ingen brotska alls, all kärlek till er<3

btw så är ´mitt p12 montage borta för gått nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka