Accepterad luluberg | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Personen som banna mig var vid namn indiantechsupport

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-01 155906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot en av deras stora regler som är clog, Clog är tillexempel när man lämnar i mitten av ett scenario för att inte förlora sina grejer. Men jag loggade ca 1 minut efter jag hade blivit dödad för att jag trodde att scenariot var slut eftersom personen som dödade mig stack ifrån platsen utan att söka igenom mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej det var såhär, Jag och mina ingame polare hamnade i ett scenario som började vid sjukhuset. Det gick till såhär att det blev lite småbråk mellan denna person och min kompis, detta fortsatte en stund och ledde till att han drog iväg med sin bil för att skydda sig själv ifrån att inte bli misshandlad av mig och mina 2 kompisar som jag hade med mig i min audi rs6. Vi följde efter denna personen för att vi ville prata med honom angånde det han håller på med för att det självklart inte är okej och verkligen inte på anmäla platser som utanför sjukhuset. Efter cirka 3 irl minuter av vårat jagande så svänger personen in på en mörk och läskig plats, längst fram vid platsen fanns det en rondell, vi följde såklart efter in mot rondellen. Personen stannar vid andra sidan av rondellen och hoppar ur bilen, när han kommer ur bilen och ser att vi också har stannat så bestämde han sig för att dra upp en pistol mot oss, vi visste inte riktigt hur vi skulle agera så vi började genast försöka springa in i våran bil igen, men det han vi tyvärr inte innan denna person av lossar sina pistolskott och dödar oss alla 3 en efter en. Efter att han dödat oss så väljer han att inte söka igenom våra kroppar, vi väntar ca 1 minut och ser vart det tar sig, personen stack därifrån så vi trodde självklart att scenariot var slut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv var det inte direkt en felaktig bann, jag förstår såklart att rätt ska vara rätt men jag tycker även att det var lite petigt med bannen eftersom jag ändå väntade en liten stund för att se var scenariot ledde. Men i de hela så var det ingen felaktig bann och jag gillar verkligen att staff på unive tar hand om grejerna strikt och säkert så att vi kan ha en bra och trevlig comunity på unives server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad innan, min bannlista eller vad jag ska kalla det var på färgen gul, vilket betyder att jag har fått 3 banns de senaste 3 månaderna. Det var inte så stora banns det var mest typ att jag hade slagsmål på piren en gång och en annan gång minns jag även att jag copbaitade framför polisen för att få polisens uppmärksamhet till att jaga mig vilket jag självklart förstår att det inte är okej eftersom det hade man ju kanske inte direkt gjort i verkligheten varje gång så jag förstår och det är ju också en regel att det ska vara så verkligt som möjligt, har också blivit sparkad från servern för att jag spammade knappen space när jag var på en cykel för att ta mig fram lättare, och det är också en grej som verkligen inte händer i verkligheten att man hoppar framåt och framåt med en cykel. Helt rätt gjort av er staffs, uppskattar att ni är strikta det är as bra för då lär man sig verkligen efter sina misstag som man har begått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort lite saker annorlunda, tillexempel på det är att jag hade kunnat väntat ut scenariot en liten stund till så att allt verkligen var säkert och så allt gick rätt till.
Jag hade även kunnat gjort saken som en man istället för att jaga efter personen i flera minuter över lite bråk vid sjukhuset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del och det har verkligen fått mig att tänka igenom mina beslut som jag gör, jag har lärt mig att man inte ska lalla utan att man ska ta sin rp på ett så seriöst sätt som möjligt för det är ju då det är som roligast att spela på eran fantastiska server. Tänk om alla hade tänkt så att ta sin rp på fullaste allvar, denna server är redan den bästa som jag spelat på trots mycket lall men jag tycker helt klart att den har blivit mycket bättre på sistone och det är verkligen as kul att rpa på servern och jag har faktiskt saknat det rejält mycket, och ser verkligen ifram emot att få rpa på servern och att få delta till eran bra comunity och utveckla den på ett så bra sätt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart förstår jag det och ni ska absolut få ta eran tid att läsa igenom min överklagan så det är inget brottom alls, det är även jag som gjort fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka