Accepterad luluberg | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

999.

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452236544/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000011d52e100

Vad är din discord tagg? luluberg

Vem var det som bannade dig? Det var Wux som bannade mig men samt ken12 var även delaktig i detta scenariot!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-23 204152.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig i detta scenariot för att det var lite snålt med socialrp! Jag tycker att det är bra utav er i staffteamet att ta detta så seriöst med rpn, det blir så mycket roligare för alla rpare på servern då! Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag gjorde som jag gjorde men jag hoppas ni ändå kan förstå det ifrån min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis under detta scenariot innan jag blev bannad var att jag och vår allians som består utav ( Los zetas, Jalisco, Askar och poängplockarna) var ute på en skottlossning som var nere vid grovestreet! Det som händer är att detta scenario pågår i cirka 15 hela minuter, vi skjuter mot våra opps som har den svarta bloods importbilen! men det som då upptäcks är att efter skottlossningen är det en bil som är kvar utav dom, vi i 4 bilar börjar jaga denna person, och detta är ett jag som håller på i cirka 5 minuter, han som åker ifrån oss lyckas dra 3 av de andra bilarna men har fortfarande oss bakom sig! jag tycker det inte ärroligt på något sätt så som föraren framför oss framför sitt fordon, han kör över gärden, stolpar och kör övergräsplättar hela tiden! Han vägrar verkligen stanna men tillslut hamnar vi på motorvägen då han kör ner i en tunnel och bara flyyyyyyyger ner från ett stup på cirka 20 hela meter, trots den otroliga krocken så skiter han i att rpa, han fortsätter powergamea sitt fordon fram, då får jag och mina vänner nog som jag hoppas går att förstå! jag hoppar ut, lägger ett skott och föraren är död! Jag vet att det var lite snålt på sociala rpn, men samtidigt så hoppas jag att ni kank förstå det ifrån mitt perspektig då jag har varit helt ärligt och rak, Om man är i en extrem stor skottlossning där det är minst 20 delatagare och det åker en bil runt och cirkulerar området i oppsens bil om och om igen, vi åkte ju såklart fram och bara tutade och tutade, men eftersom att han inte stannar så är det väl självklart att man börjar misstänka något när han 1 åker i oppsens bil vid den stora skottlossningen, 2 vägrar stanna och 3 kör som en riktigt galning och när man verkligen inte tänker ett dugg på hur han framför sitt fordnon, som sagt, det är nog den sjukaste powergamingen jag någonsin sätt under min period som rpare på unive! Inte roligt alls och jag hoppas verkligen att ni kan förstå det ifrån min sida efter det som jag har berättat nu men jag förstår fortfarande mina konsekvenser men jag är extremt ledsen över detta och nu i efterhand ångrar jag det som fan bara, det var helt enkelt fett onödigt och det finns så mycket andra sätt jag hade kunnat slutat scenariot på och det vet jag verkligen och jag förstår reglerna till 100% men jag var extremt trött på denna grabb men det är självklart ingen förklaring till att göra så som jag gjorde i detta scenario, men jag sitter här idag och skriver allt detta för att vara helt ärligt och berätta hela scenariot för er så att jag kanske får en chans att komma tillbaka till servern redan idag för det är ju barad et jag vill i nuläget, kunna rpa!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var självklart inte en felaktig bann! Ni gjorde helt rätt och jag är väldigt glad över att ni gjorde det ni gjorde, ni gjorde det rätta och det fick mig verkligen att tänka efter på mina beslut och det lovar jag att jag verkligen ska göra nu. Det har till och med fått mig att tänka lite extra i det riktiga livet. Väldigt glad över att unive har så bra och så pass snabba staffs på servern som alltid är där när det gäller, det tog bara några sekunder innan jag var bannad och det gjorde ni helt rätt så det var verkligen ingen felaktig bann! All kärlek till er staffs på unive och verkligen kärlek till dig Philip320 <3
I slutändan så har ni gjort helt rätt med att vara såpass seriösa som ni är över eran fantastiska server!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan, min bannlista eller vad jag ska kalla det är på färgen gul/orange, vilket betyder att jag har fått 8 banns de senaste 3 månaderna. Det var inte så stora banns det var mest typ att jag hade slagsmål på piren en gång och en annan gång minns jag även att jag copbaitade framför polisen för att få polisens uppmärksamhet till att jaga mig vilket jag självklart förstår att det inte är okej eftersom det hade man ju kanske inte direkt gjort i verkligheten varje gång så jag förstår och det är ju också en regel att det ska vara så verkligt som möjligt, har också blivit sparkad från servern för att jag spammade knappen space när jag var på en cykel för att ta mig fram lättare, och det är också en grej som verkligen inte händer i verkligheten att man hoppar framåt och framåt med en cykel. Helt rätt gjort av er staffs, uppskattar att ni är strikta det är as bra för då lär man sig verkligen efter sina misstag som man har begått. Jag ska verkligen tänka mig efter nu och jag lovar att jag aldrig kommer att bli bannad för något lall igen för att jag lovar er att jag och mina polare ska verkligen försöka utveckla unive på det bästa sättet som går. På sistone skulle jag bara villa tillägga att det har varit mycket bättre med rpn nivån ifrån min sida då jag verkligen har tagit åt mig ifrån dom banns jag har fått utan er staff, det är riktigt bra att man får dom nån gång tycker jag så att man kan lära sig efter dom, så är det för mig iallafall!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag redan berättat där uppe om hur han framförde sitt fordon så hade jag tillexempel kunnat ta klipp på hur extremt mycket han powergameade och sedan skriva en /report på det som man egentligen ska göra, och det lovar jag att jag ska göra nu i efterhand, det blir alltid bäst så i slutändan och det blir då bara roligare rp för alla på servern, även det bara jag gör, kan även påverka hela servern negativt eller positivt så det gäller verkligen att följa reglerna så strikt som går, och återigen tycket jag det är skit bra utan till exempel dig wux att ta detta så seriöst för det får mig verkligen att tänka efter det jag gjort, så detta aldrig skulle uppstå igen, och det lovar jag dig att det aldrig kommer att ske något liknande igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en hel del och det har verkligen fått mig att tänka igenom mina beslut som jag gör, jag har lärt mig att man inte ska lalla utan att man ska ta sin rp på ett så seriöst sätt som möjligt för det är ju då det är som roligast att spela på eran fantastiska server. Tänk om alla hade tänkt så att ta sin rp på fullaste allvar, denna server är redan den bästa som jag spelat på trots mycket lall men jag tycker helt klart att den har blivit mycket bättre på sistone och det är verkligen as kul att rpa på servern och jag har faktiskt saknat det rejält mycket, och ser verkligen ifram emot att få rpa på servern och att få delta till eran bra comunity och utveckla den på ett så bra sätt som möjligt. Allt blir så extremt mycket roligare när man tar rpn på allvar, om alla bara gjort det så hade allt varit perfekt. jag lovar er u staffteamet att detta aldrig kommer att hända igen och det står jag verkligen för att jag säger! ser fram som fan emot att få komma tillbaka inom kort och forstätta rpa igen, jag har även tänkt nu på sistone att jag ska börja bli en social rpare på ett rätt stort sätt, tillexempel att skaffa mig ett seriöst jobb och så sätt börja igenom det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, självklart så förstår jag det och ni ska absolut få ta eran tid att läsa igenom min överklagan så det är inget brottom alls, det är även jag som gjort fel så det är bara att ta den tid som ni behöver i staffteamet, jag vet att ni har mycket att göra redan så det är ingen brotska alls, all kärlek till er<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka