Nekad Lulleee2.2 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lulleee2.2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ban-referens
bxmfme — FiveM, Permanent
Anledning: invalid store or items
Bannad av: lulle123
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag gjorde ett riktigt dumt val. jag satt med några vänner och ville typ visa mig lite, och då fick jag en key till ett fusk av en kompis. jag tänkte inte så mycket utan gick in och testade det i unive. jag försökte använda det för att spawna vapen, men det funkade inte ens. jag fattar dock att det inte spelar någon roll om det funkade eller inte, det var fel bara att jag försökte. jag ångrar det i efterhand och känner att det verkligen inte var värt det.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja, jag gör det. det var helt mitt eget val. ingen tvingade mig eller något sånt. jag kunde ha sagt nej direkt men gjorde inte det. jag förstår varför jag blev bannad och jag försöker inte skylla på någon annan.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att det inte finns någon poäng alls med att fuska, speciellt inte för att försöka verka cool inför andra. det slutar bara med att man förstör för sig själv. jag har också fattat hur snabbt man kan bli av med något man tycker är kul, som att spela på unive, bara på grund av ett dåligt beslut. om jag kunde göra om det hade jag bara sagt nej direkt till keyn och inte ens tänkt på att använda den. nästa gång jag hamnar i en sån situation kommer jag bara skita i det och köra som vanligt istället.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag vet att jag inte direkt förtjänar det efter det jag gjort, men jag hoppas ändå på en chans att visa att jag kan sköta mig. jag har tänkt en del på det här efteråt och inser hur onödigt det var. jag saknar att spela på unive och det är inget jag vill förlora igen på grund av något sånt här. om jag får en till chans så kommer jag inte ta den för given. jag kommer spela rent, följa reglerna och inte hålla på med något fusk överhuvudtaget. jag vill bara kunna komma tillbaka och visa att jag kan bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka