.ths._
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 364 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-12-09
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Tjena jag blev bannad för fusk för två år sen fast min ban förnyades i december av cmail666. Jag testade en modmeny eftersom att jag var trött på spelet och körde med den i någon dag vilket var efterblivet vilket också slutade med att jag drog på semi-godmode i en skottlossning och blev Anticheat bannad. Anlednigen till att jag testade en modmeny i någon dag var för att jag var trött på alla andra fuskare men jag insåg ganska fort att det var väldigt cp och att jag bara var sämst på spelet.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för att jag är helt värdelös på spelet och att jag använde mig av en mod meny vilket jag ångrar grovt det var riktigt dumt. Jag har varit bannad i snart två år och har verkligen lärt mig av konsekvenserna och att använda en modmeny i någon dag ledde till en riktigt lång ban vilket jag inte tycker var värt det. Att andra fuskar eller att jag är kass på spelet ska inte drabba servern negativt pga mig och det tar jag fullt ansvar för att det gjorde och det ska inte ske igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte använda någon form av tredjeparts mjukvara och att spela för motpartens vinst eftersom att man spelar för att ha kul med andra och inte för att förstöra servern. Mitt fusk förstörde serven och andras spelupplevelse och det är något jag ångrar och jag vill visa att jag kan bättre även fast jag fortfarande är sämst på spelet. Jag lärt mig att alltid följa regelerna till 100 prolle och inte bryta de oavsett vad som sker.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har blivit äldre, jag har mognat, jag har tänkt över mina livsval samt mina unive val. Jag har varit bannad länge och lärt mig av konsekvenserna och vill bevisa det. Jag vill visa att jag kan bättre och vill kunna spela med vänner och skapa nya RP upplevelser med andra och lära känna nytt folk. Jag har haft väldigt roligt på unive men jag sabbade det bara för ett fusk i någon dag vilket jag ångrar så mycket och ber om en sista chans att visa att jag kan bättre.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej har inte kvar något eftersom det var så länge sedan
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja