Nekad lulleboi1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Ditt Hex-ID: steam:11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? watan2018w

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 231543.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen vald att banna mig för att jag körde upp för ett berg med en låg bmw och det är inte okej och sedan att jag flög upp för berget och sedfan inte rpeade på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände det var att jag och mina vänner hade varit i grove street och bara åkt runt sedan så ser vi en bil och fram och sedan snackar vi lite och de börjar nli hettsiga och då kör vi därifrån de åker efter och sedan hoppar jag ut och riktar på de och dåkör de då börjar jag att skjuta och de flyger på ett gupp och vi åker fram till de och sedan kör de iväg och upp för ett berga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tykcer att det inte var en felaktig ban för att det var jag som hade låg rp jag rpeade inte på skador och jag kör upp för ett berg med en låg Bmw som inte är gjorde för att köra offroad med så att jag tykcte att det var en ban som var rätt lagd

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det som jag hade blivit bannad för innan det är till exempel lall,vdm,rdm och sedan en pban men det var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag hade kunnat gjort annorlunda det är att jag hade kunnat åkt därifrån så att jag inte riskerar mitt eller mina vänners liv som sitter i bilen sedan hade jag kunnat ta det mer socialt och inte bara rikta och skjuta men det är det som det är och jag får göra bättre nästa gång och tänka på vad man gör

Har du lärt dig någonting efter din ban? det som jag har lärt mig det är att man inte ksa åka offroad md en bil som man inte ska göra det mer och jag har också lärt mig att man ska undvika skottlossningar så mycket så möjligt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? man ska låta staffsen göra i sin egna takt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka