Nekad lulleboi1 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulleboi1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356018689/

Ditt Hex-ID: 11000011796b601

Vad är din discord tagg? Lukasrosen#1136

Vem var det som bannade dig? 9bit

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-22 151731.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag gjorde ett dumt val i spelet. Jag sköt andra spelare utan att ha någon giltig anledning och utan att vara en del av en kriminell roll, vilket är emot serverns regler. Jag inser nu att det jag gjorde var helt fel och att jag måste vara mer försiktig och tänka igenom mina handlingar nästa gång. Jag förstår att mitt beteende förstörde upplevelsen för andra spelare och att jag inte bidrog till en bra och rolig rollspelsupplevelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde bil genom staden när vi plötsligt blev blockerade av en annan spelare. Min vän körde in i en vägg, och just när jag försökte förstå vad som hände, hoppade en annan spelare ut från sin bil och började skjuta. Jag blev helt förvirrad och agerade impulsivt genom att hoppa ut och börja skjuta också, utan att tänka på konsekvenserna. Jag inser nu att det var en helt irrationell reaktion och att jag borde ha hållit mig lugn istället för att göra något som inte var rätt. Efter det blev vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att bannet var fel. Jag inser att det var mitt eget fel att jag blev bannad. Jag agerade utan att tänka och bröt mot reglerna genom att skjuta utan att ha någon giltig anledning, och jag hade ingen kriminell roll vid den tiden. Jag har verkligen tänkt över mitt agerande och lärt mig av misstaget. Jag förstår nu att det är viktigt att följa reglerna för att alla ska kunna ha kul på servern. Jag tycker att ett pban skulle vara mer rättvist än ett permanent ban, och om jag får en andra chans lovar jag att spela mer ansvarsfullt i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för saker som lall, RDM, VDM och en pban. Jag har lärt mig från de gångerna och insett att mitt beteende inte bara påverkar mig utan också de andra spelarna runt omkring mig. Jag förstår nu att när man spelar på en server som den här, måste man följa reglerna för att det ska vara roligt och rättvist för alla. Det handlar inte bara om att ha kul för sig själv, utan också om att bidra till att skapa en bra och rolig spelupplevelse för andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser nu att jag inte borde ha haft vapen på mig om jag inte var en del av en kriminell roll. Jag borde ha hållit mig till min roll och inte börjat skjuta för att jag blev stressad och förvirrad av situationen. Jag borde ha tänkt efter innan jag agerade. Om jag hade varit lugn och fokuserat på att spela enligt reglerna, hade jag förmodligen inte hamnat i den här situationen. Jag har lärt mig att det är viktigt att följa reglerna för att spelet ska vara roligt för alla, och att man inte ska göra något olagligt om man inte spelar en kriminell roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter mitt ban har jag lärt mig mycket. Jag har förstått att det är viktigt att följa serverns regler och att respektera andra spelare. När man spelar på en server handlar det inte bara om att ha kul själv, utan också om att bidra till en bra upplevelse för alla som spelar. Jag har lärt mig att om man bryter mot reglerna, så förstör man för alla andra, och det är något jag inte vill göra. Jag ber om en andra chans och lovar att spela på ett mycket mer ansvarsfullt sätt framöver. Jag vill kunna vara en del av en bra gemenskap och hjälpa till att skapa en rolig och positiv spelupplevelse för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka