Nekad lulle135. | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lulle135.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? real_frutti

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär heter pelle berg han växte upp jätte tuft med en väldigt dålig familj och en pappa som var i fängelse som har nyligen blivit utsatt för våld och skador och M.M han växte upp med en storebror och lille bror som är knarkare och såklart blev pelle inblandade i det för han lever runt folk med det folket så han blev nästan tvungen att bli det han är väldigt agressiv och växte upp med en dålig skola som lärarna va knarkare och vänner och har inte allt bra betyg så allt ledde till att han blev nyfiken så nyfiken att han blev inblandade i gäng kriminalitet som e knark så tidigt så han började med att becka med fortfarande va närvaro i skolan när han träffade en flicka som hette thyra han tyckte hon va skit snygg och en bra person och vacker så pelle tänkte ta sin chans och fråga för snappen och sen snap blev till nummer nummer blev till dejt och sen blev dem tillsammans och dem hade skit kul med varandra och verkligen älskade varandra men såklart blir man inblande i gäng kriminalitet kommer ops ops kommer till folk som vill döda dig och det va en vacker dag där pelle va med thyra och dem gick på natt promenad varje dag och då ser pelle sina ops och oppsen såg honom så dem börja jaga han och thyra men så sorligt så ramlade hon och oppsen fick tag på henne och pelle sprang tillbaka och försökte kniv hugga dem men dem fick honom först men pelle fick han tillbaka så andra grabben tog sin vän och dem kickade medans deras vän blödde ur och pelle och thyra va kvar på marken och börja grov blöda och thra tog allt sin styrka och ringa ambulansen innan han svimmade flera timmar senare vaknade de i sjukhuset.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har varit med i andra servrar som är stora och unive men blev p bannade sen öppnadee jag en server den gick inte bra sen vill jag börja igen på unive längesen och tänker varför inte komma tillbaka har rpat rätt länge och Jag kommer försöka mitt bästa att få så högt RP nivå.Jag kommer försöka skapa dom bästa scenarios.Samt va seriös och ha en kul tid.Jag ska följa alla regler så bra som möljigt misstag händer men ska undvika misstager. och ha kul på servern jag ska få folk att få bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna i scenarion, man ska helt enkelt spela så att båda parterna har lika roligt.Och inte sura runt och va grinig men för att båda ska ha kul. man ska ha kul även om man ej vinner sonarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm=anväder bilen som ett vapen rdm=skjuter/slår någon utan anledning suntförnuft=lågist tänkande cop bait=vill få polisens uppmärksamhet pwg2= man spelar för makt och pengar meta gaming = att man tar nåt från en stream från twitch eller discord.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat här 4 gånger innan på små serverrar och ortenwave nova ganskamånga jag har spelat på unive länge och för några månader sen nu vill jag börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hittade unive av Cosmo en Youtube och det såg roligt ut så jag tästade och de va kul

Nekad, endast en ansökan per 24 timmar. Dessa 24 timmar börjar gälla från och med du blivit nekad, det vill säga 17:23 idag. Nu har du ansökt igen och denna timer återställs. Du får ansöka imorgon 21:40!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka