Accepterad Lulle 🙂 | Medlem ansökning [Queen]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
56
Reaction score
3
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad Àr ditt discord namn? Reallulle

Vad Àr ditt födelsedatum? 9 Juli 2012

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Isak Andersson född 1980 23 Augusti.

Isak har haft en bra uppvÀxt och Àr vÀluppfostrad han har Àven mÄnga vÀnner och Àr vÀldigt trevlig och glad och gillar att hjÀlpa andra mÀnniskor.

Isaks största mÄl Àr att bli Polis. Isak har alltid drömt om att bli polis Ànda sedan han var liten, han har Àven vÀnner polis som Àr polis och han vill gÀrna bli polis sÄ han ocksÄ kan patrullera med dem.

PÄ fritiden gillar han att köpa in bilar för en billig peng och sÀlja dem vidare lite dyrare dÄ det genererar extra pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare erfarenhet utav Fivem och har vart en seriös spelare ÀndÄ sedan jag började med fivem jag skulle vilja pÄstÄ att jag Àr en seriös spelare med en hög rp nivÄ.

Och dÀrför kÀnner jag att jag passar in pÄ Unive.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte spela för att vinna ett scenario utan jag ska spela för att bÄda parter ska ha roligt i scenariot som t.ex. ett bankrÄn dÄ ska jag som polis inte rollspela för att vinna utan jag ska ge den andra parten k scenariot en chans att visa vad dem kan.

Har du lÀst och förstÄtt serverns regler? Kan du ge exempel pÄ nÄgra av dem? Yes, Rdm dödar nÄgon utan bakom liggande scenario, Vdm anvÀnder fordon som ett vapen, Cop Bait försöker fÄ snutens uppmÀrksamhet, Nlr man ska inte rpa pÄ att man kommer ihÄg att man dött, osv

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? Ja som sagt har jag tidigare spelat fivem och har en hög rp nivÄ eftersom jag Àr en seriös spelare.

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka