Accepterad HyperLAVOICE | Medlem ansökning(1offe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HyperLAVOICE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? HyperXLAVOICE

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn:Hyper efternamn:LAVOICE ålder:30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, seriös och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Isak är en målmedveten och driven person som alltid har strävat efter att skapa en bättre framtid för sig själv. Han växte upp med en stark tro på att hårt arbete och engagemang kan leda till stora möjligheter i livet. Redan som barn visade han ett stort intresse för bilar – att skruva, fixa och förstå hur allt fungerade blev snabbt hans största passion. I garaget kunde han tillbringa timmar, förlorad i motorer och mekanik, alltid nyfiken på hur han kunde förbättra och reparera.Men Isak är inte bara en praktiskt lagd person. Han har också alltid trivts i skolan och ser utbildning som en nyckel till framgång. Han gillar att lära sig nya saker och har en naturlig nyfikenhet som driver honom framåt. Hans mamma har alltid uppmuntrat honom att satsa på sina drömmar, och han har lovat henne att han i framtiden ska utbilda sig till antingen polis eller arbeta inom vården. För Isak handlar valet mellan dessa yrken om att hjälpa människor och göra en skillnad i samhället. Som polis vill han bidra till trygghet och rättvisa, och som vårdpersonal ser han möjligheten att rädda liv och stötta människor i svåra situationer. Han vet att båda vägarna kräver hårt arbete, men han är redo att kämpa för att nå sina mål. Framtiden är fortfarande öppen, men en sak är säker – oavsett vilken väg Isak väljer, kommer han att ge sitt allt för att lyckas. Hans kärlek till bilar kommer alltid att finnas kvar, men hans större dröm är att bygga en karriär där han kan göra skillnad. Med sin beslutsamhet och sitt engagemang är han på väg mot en ljus framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att dela med mig av den kunskap och erfarenhet jag samlar på mig, så att nya spelare kan undvika samma misstag jag själv gjort. Mitt mål är att bidra till en inkluderande och engagerande miljö som passar så många som möjligt och samtidigt främjar en positiv och kvalitativ RP-upplevelse. Genom att aktivt arbeta för ett starkare och mer sammanhållet community vill jag hjälpa till att skapa en server där både nya och erfarna spelare kan utvecklas och ha roligt tillsammans.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man är engagerad i alla typer av scenarion, även om de inte gynnar ens egen karaktär. Till exempel, om man spelar en gisslan, bör man verkligen sätta sig in i rollen istället för att vara tyst, dryg eller fientlig mot kidnapparna utan anledning. Målet är att bidra till en levande och trovärdig upplevelse, där alla inblandade har roligt. Att spela ut sin roll på ett trovärdigt sätt, oavsett situation, gör RP mer dynamiskt och spännande för alla deltagare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet med RDM,VDM och metagaming, ha respekt för folket i serven både staff och medlemmar, man ska följa regelverket när det gäller RP och Scenario man ska väna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt postiv och kan säga visst jag har bara varit i serven i en kort tid men den community och folket jag har träffat har varit väldigt bra och alla jag har liksom träffat har varit trevliga och jag känner att jag har hamnat i rätt plats.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka