Nekad lule_pro11 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lule_pro11

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145860254/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? bulle#6067

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Lucas Svenson är 21 år gammal. Han bor med sin mamma och pappa fortfarande, ska flytta snart. Han brukar spela fotboll med sina vänner och laga bilar med sin pappa. Han vill bli Merkonom när han blir äldre för han kan mycket om bilar och det är ett jättestort intresse för honom. Han har alltid gillat skolan och lära sig många nya saker. Under en tid började han umgås i fel kretsar, där det var mycket kompis tryck och kriminella saker. Det fanns särskilt en i gänget som gjorde kriminella saker som han fick Lucas att bli nyfiken på. En dag blev de påkomna av polisen och då fick socialen reda på vad de hade gjort och det blev feta problem. Han fick inte längre umgås med dem och träffade en psykolog som han fick snacka med. Då träffade han en schysst kille som hette Kenta, han hade en egen bil. Dom körde runt med Kentas bil och gjorde roliga saker och träffade andra grabbar med bilar. De brukade hänga i ett garage och mecka med bilarna tillsammans. Kentas brud kom ofta till garaget och hängde med dem. Det var roligt att de hängde både tjejer och killar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill öka min RP och kunna ha större möjlighet att få jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna hjälpa till mer på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att jag ställer upp för andra spelare om de är på väg att vinna sitt scenario och jag ändå förlorar mitt. då spelar jag med så de vinner.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner

Nekad, utveckla allt förutom karaktärs beskrivningen ansök igen 24 h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka