Nekad Bauweng | Medlem ansökning (Lennart) [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bauweng

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam8536

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Ringberg 23år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, mogen och framåt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas har haft en tuff bakgrund, inte för att han hamnade med fel umgänge utan att han hade det jobbigt i skolan. Han föräldrar va sura på honom för skolan gick dåligt och han hade knappt vänner. Han kämpade med hela sitt liv för att klara skolan så hans föräldrar skulle vara nöjda en gång. Han lyckades faktiskt få upp betygen och komma in på ett bra gymnasium där han kunde få en bra och lyckad framtid. Efter gymnasiet så fick han jobb i sin stad men han fick ett bättre jobberbjudande i en annan stad med mer aktiviteter och bättre löner. Det ända som är problemet nu är att han inte har medborgarskap till den staden. Lucas framtids planer är att kunna få tillräckligt med pengar att kunna köpa ett stort fint hus och fina bilar. Men de är inte det viktigaste för han. Det Lucas tycker är viktigast är att få en familj med barn där han känner sig lycklig med eller utan pengar. Lucas vill också lyckas få jobbet i nya staden så han kanske kan lyckas med sina framtida planer. Lucas har också mycket intressen för bilar och musik. Han har hållit på med bilar sen han var liten med sin farsa och där kom hans musik intresse samtidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och trevlig rp eftersom jag vet de flesta grunderna för rp och vet vad det går ut på, alltså vad man får och inte får göra under sin rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om jag är i ett scenario mot en annan person så ska jag inte bara kunna vinna utan motparten ska också kunna vinna just de scenariot lika lätt som mig. Alltså båda vi ska ha lika mycket chans som att vinna och förlora i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag loggade precis innan jag skulle bli gripen av polisen för jag hade saker på mig. Men de slutade i en 2 dagars ban vilket jag ångrade direkt och har inte gjort om det sen dess och lärde mig mycket från de misstaget.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear RP - fear rp är att men ska ta hans om sitt liv som de var ens riktiga liv. Alltså ifall jag skulle bli rånad och få en pistol riktad mot mig så ska jag inte fördsöla springa eller gå runt och skita i han och vad han säger utan jag ska vara rädd om mitt liv. Metagaming - Metagaming är att man ska inte sitta och prata med en annan på servern i exempel discord. Och Metagaming är att man ger information genom discord och sen använder det till sin fördel när ens gubbe i spelet inte fått veta den informationen ingame utan du fick veta det från discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle jag inte säga

Nekad, inte gått med i discord servern på 24 timmar!

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka