Nekad Lukiii | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukiii

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas, kan bevisa att både kontot där jag heter : Lukas3214536, och , Lukas32214 är mina konton på detta forum så ni vet.

Vad är ditt discord namn? Luki2314__

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Milanovic, nu är han 33 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dragan kan beskrivas som lojal, vilsen och beslutsam eftersom han gör allt för att hjälpa sin mamma, mår dåligt och har svårt att hitta rätt väg i livet men ändå tar initiativ för att förändra sin situation.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan har en tuff bakgrund där hans mamma kom ensam till Sverige efter att ha flytt från det jugoslaviska kriget, där hans pappa dödades. Uppväxten präglades av ekonomiska svårigheter, språkbarriärer och känslan av utanförskap, vilket påverkade hans skolgång negativt. När han såg sin mamma förkrossad över hans betyg väcktes en stark vilja att försörja henne, vilket ledde honom in i kriminalitet genom kontakter med personer som Marko Ismetovic. Trots sina val drivs Dragan av en önskan att ge sin mamma ett bättre liv. Hans framtidsplaner är oklara men präglas av en inre konflikt – han vill kunna lämna det kriminella livet bakom sig och skapa en trygg tillvaro för sig själv och sin mamma, även om vägen dit känns osäker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en seriös och unik rp. Jag vill se till att hålla en hög standard på rpn runt om mig och lära känna så många nya personer som möjligt. jag har tidigare erfarenheter av rp där jag har rpat på bland annat bryggeriet , strive och unive. Jag vet hur man rpar på ett socialt sätt och gör scenarion roliga för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorade personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha kul även om man vinner eller inte i ett scenario. Ett exempel är om jag gör ett bankrån och polisen fångar mig, då ska både jag och poliserna har roligt inom rp´n. För det sak inte bara vara en som ska ha roligt. Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har tidigare fått varningar för mindre regelbrott som att ha lallat på sjukhuset och piren samt en ban för lätt Powegaming. Jag inser nu att jag borde ha varit mer ansvarsfullt och inte omogen nog att åka runt och lalla. Även om jag hade tråkigt. Det är ingen ursäkt för mitt beteende och jag inser nu hur fel det var. Alla fel jag gjorde kommer ej att upprepas jag har lärt mig av mina misstag och har förbättrat min rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vdm, meta, powergaming, powergaming2 osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte för just nu

Senast ändrad:
tog mig 2 timmar att skicka den här fick göra om den typ 20 gånger för det gick inte att skicka

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag heter luki2314__ på discord och är med eran dc, taggade dig

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag har ändrat mitt dc namn till det rätta ?, jag har 2 gamla hakade konton så du vet

Jag har ändrat mitt dc namn till det rätta ?, jag har 2 gamla hakade konton så du vet
Det discord kontot du har nu är inte 6 månader gammalt. Vänligen följ instruktionerna på meddelandet över.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka