Accepterad LuKen | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LuKen

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Olsson

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? KEN#8492

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På skoldagar så kan jag oftast mellan 4-9 och på helger så kan jag från att jag vaknar mellan 10-11 och sen tills jag ska sova 12-01.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive runt 3 månader nu. Jag har även enligt steam 281 timmar på fiveM.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag hade blivit servervakt så hade jag hjälpt staff teamet och gjort det lättare för dem. Jag hade även kickat folk som jag ser inte sköter sig efter reglerna och helt enkelt bara är där för att förstöra. Jag hade även innan jag kickar gett en varning i ooc chatten och om dem ej hade lyssnat så hade jag kickat men om dem hade gjort ett grovt fel hade jag använt mig av /svban. Jag hade även dvat bilar som stör rpn och som skapar lagg alltså bilar som står mitt i vägen. Så kort och gott så hade jag som servervakt underlättat för staffsen eftersom att det har mycket att göra nu när servern växer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skriver ofta reports och help men jag vill kunna ta eget insiativ för att jag är på läst om reglerna och kan mycket om servern för att jag har kört på den länge och aktivt. jag vill även kunna hjälpa till att höja rp nivån eftersom att jag spelar på den så ofta så vill jag ha högre rp på folk så det blir roligare för alla. Det är darför jag vill kunna kicka folk som inte sköter sig och även dva bilar som är iväg och stör. Jag vill som sagt underlätta för staffsen eftersom att dem har mycket att göra nu när servern är så stor.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade kunnat bidra mycket med min kunskap angående regler och mitt sätt att tänka i olika scenarion. Jag hade t.ex kunnat kicka folk som inte sköter sig och även då ge dem en varning innan jag kickar dem i ooc chatten. Jag hade även kunnat bidra med att ta bort bilar som bara står eftersom att det är helt ologiskt att dem står mitt i vägen. Jag ska även göra mitt bästa för att underlätta för staff teamet. Jag vill även ge nya spelar på servern en möjlighet att lära sig i början eftersom att alla är nya någon gång, så darför tänker jag ge dem en varning i ooc chatten och om dem fortsätter kommer jag att kicka dem.

Varför ska just du bli servervakt? Jag spelar mycket på servern och är även påläst på reglerna. Sedan så är min karaktär väldigt social och träffar då mycket folk och bland dem folk som inte sköter sig. Att min karaktär är social gör även att jag rör mig mycket i stan och ser då mycket bilar som bara står men jag kan inte göra något åt det så då hade det varit skönt att kunna dva de bilar som är övergivna. Jag vill också kunna hjälpa staffsen för jag vet att dem har mycket att göra och hinner inte alltid med alla ärenden, jag vill även göra allting mycket roligare för alla genom att hjälpa till att skapa en hög rp nivå. Jag tycker även att jag själv har en bra och hög rp nivå och jag är även rättvis i minna beslut.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt så har jag en karaktär som är social och då träffar jag på mycket folk som inte kan sköta sig och då vill jag kunna kicka dem och jag ser även bilar som står ivägen och dem vill jag kunna dva då. Sedan så händer det ibland att jag dörr av en bug eller något liknande och då skriver jag ofta /report och /help men ibland svarar inte staffsen så då hade det varit gött att kunna använda sig av /revive så att jag fortsätta på det jag gjorde. Men samtidigt inte bryta mot regeln bad abuse. Jag vill också bli servervakt för att hjälpa staffsen och ge servern en så hög rp nivå som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet dem här: /kick id som är so men varning man blir inte bannad en ända minut, /revive id, /svban id anledning och då blir man bannad en timme. /dv och även /toggle id för att sätt på så man ser allas id hela tiden vilket kan underlätta

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit permanent bannad för streamsniping men det var en felaktig ban eftersom att jag först och främst inte hade någon som helst aning om att någon streamade just där jag var för det var mycket folk där eftersom att det var en skottlossning och jag var ny på servern och stack dit av ren nyfikenhet. men under all denna tid så störde jag inte någon på något som helst sett för jag pratade inte med någon förutom min kompis och körde på vägen i 80 kph. Men jag kom in igen och efter det läste jag igenom alla regler och det har lett till all lärdom jag har idag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har aldrig gjort det heller.

Tillbaka