Nekad Luke364090 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucasbababoy/lucas

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mohamed aras och han e 21 år gammal och har växt upp här i Sverige i Borås han blev mobbad som liten i skolan för att han inte var hel svensk. han gillar att vara på Meko och sjukan för där träffar han trevliga och gäng personer. hans föräldrar kommer från Irak så han fick en ganska fattig uppväxt i sitt samhelle här i Sverige.
han bodde där alla gäng och krimenela bodde i Sverige. men nu e han vuxen och bor i Unive som han har det tryckt och har många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bedra med bra rp och scenarios och kommer reporta folk som inte tar det på allvar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla ska kunna vinna i ett scenario. och att alla ska ha lika stor chans att vinna utan att jag ska kunna vinna i varenda rp scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja 1. att man inte får använda bilar som vapen och att man inte får lämna i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite har spelat i ungefär 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har inte super mycket mer att berätta

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär".
Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen, Framtidsplaner!

Sedan vill jag att du också utvecklar resten av frågorna!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka