Accepterad Luke364090 | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xoTic

Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Praktisch

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zaki kasch

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, hjälpsam och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han föddes upp här i unive och han har haft en lite sådär barndom för när han var liten så gick hans pappa bort det var typ i mellanstadiet sen när han började i 8an så började han sälja massa droger och vapen och gick med i gäng men sen nu när han e vuxen så har han förstått att man inte ska hålla på med sån skit så han vill göra rätt för sig och bli polis så han satsar väldigt mycket på den karriären nu

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp nivå rolig rp och om nån annan får dålig rp ska jag fortfarande hålla den bra rp nivån så att jag inte är lika dålig som den andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte bara fokuserar på din rp nivå utan att du ska spela med den andra så att han får ett bra scenario som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har c-loggat, snott bilar, skjutit en polis och lite annat som jag inte riktigt kommer ihåg.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man kör över folk med sin ´bil fast dom inte har gjort någonting. och sen har vi rdm som står för random death match och det innebär att du slår eller dödar någon som inte har gjort dig något

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat unive runt 2 år nu så jag har ganska bra erfarenhet.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka