Inaktuell Lukazking | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz Hansson

Vad heter du på discord? cl Axxpy#6892

Vad är ditt hexid? steam:1100001438c6741

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlems-ansvarig för att jag tror jag kommer tycka att det är rätt roligt att läsa och ta intervjuer då jag har mycket tid om dagarna. Jag vill också att swewawe ska få in fler medlemmar och att folk som väntar på sina texter och intervjuer ska få svar så snabbt som möjligt. Jag vill även att swewawe ska få in bättre RPare och att servern växer ännu mer. Då swewawe kan lägga till mer saker som gör spelet ännu mer verkligt. Jag tycker själv att jag är trevlig har bra bemötande och är väldigt snäll. Tror också att det kommer bli roligt för man får prata med nya människor och kanske lära känna de sen. Visar även mycket respekt till alla människor tycker även de är en av de viktigaste sakerna.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill att ni ska välja mig som medlems-ansvarig för att jag kommer att vara aktiv från 15-22 varje dag och kanske lite när jag är i skolan. Jag har lätt att lära mig saker som jag vill lära mig som t.ex. att lära mig lite mer i spelet eftersom jag tycker att swewawe är ett så roligt spel så vill jag bara förbättra swewawe. Jag vill även ta in väldigt duktiga RPare och även de som bara vill spela spelet för att det är chill. Jag har inga som helst problem med att läsa andras texter eller prata med nya människor utan tycker bara att det är roligt. Kommer såklart att försöka svara på så många texter och intervjuer som helst per dag eftersom jag vill allt för Swewawes community. Tycker också att det ska blir roligt att ta intervjuer för att jag får lära mig känna nya människor och får höra om deras karaktär.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska ge lika mycket respekt och bemötande till alla även om man har en toppen dag eller en dålig dag. Jag tycker jag är respektful människa eftersom jag lyssnar till de andra har pratat klart och jag är även väldigt trevlig som säger saker på ett snällt sätt även om jag har haft en dålig dag. Det gäller även när någon pratar så ska de få ställa sina frågor om de har några och då ska man svara på de och visa hur bra bemötande man har. Man ska vara trevlig och snäll så personen som ska bli medlem får ett bra första intryck. Man vill ju såklart att de delar servern men då gäller det att man ska vara snäll trevlig och visa bra bemötande och även då vara respektful. Man ska såklart också vara snäll varje gång och vara glad såklart och inte typ bara prata som man är helt trött utan man ska visa att man tycker det är roligt och så de får ett bra intryck av hur det kommer va att vara medlem.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att det är bra vad man kan göra som medlem. Men jag vet inte riktigt vad som jag skulle vilja påverka med att vara medlem eftersom man kan göra så många bra saker och de man behöver kunna göra för att spela som på riktigt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att de som ska bli medlemmar ska veta alla grundreglerna annars får de plugga på och sen komma tillbaka när de har tränat på det. För jag vill ju bara att de ska komma in fler medlemmar men det blir jobbigt om de kommer in och inte kan någon av grundreglerna. De ska också vara mogna och inte bara spela för att förstöra för andra utan de ska spela som det är menat att göra. De ska såklart vara trevliga och ta hand om de nya och lära de hur man spelar och inte typ kidnappa de som har orginala kläderna på sig. Jag tycker de som blir melemmar ska visa att de är mogna och om de får ban inte bara spamma banöverklagan. De ska också visa lite gäldje men även visa respekt till alla i servern och inte mobba eller göra något dumt mot någon! Jag tycker givetvis att de ska ha lite skoj men om de blir för mycket så de förstör andra RP liv så kan de bli bannade eller något för man ska kunna följa reglerna om man är medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja säga att medlems-ansvarig är en högt uppsatt roll i servern. Man ska då kunna alla regler som t.ex. i en intervju om någon inte kan eller fattar vad en grundregel är så ska man inte bara säga okej du klarade det för att man inte kan det själv utan man ska kunna förklara vadd det betyder. Vi som är medlems-ansvariga måste har också en stor uppgift och det är att svara på alla texter och intervjuer som vi får. Det gör vi för att få fler medlemmar som kan hjälpa till och uttveckla spelet ännu mer. Vår uppgift är också att få in så bra RPare som möjligt så vi inte bara får in lallare.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv från 15-22 varje dag och ibland i skolan när jag har lite längre raster.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan för tillfäligt men hade slutat spela på en annan server om jag hade fått fler roller här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara säga att ni ska ge mig en chans att bli medlem-ansvarig för jag tror att jag kan få in bra RPare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka