Ej Antagen Lukasthek1ng. | Chef-jobb ansökan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Polismyndigheten

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? lukasthek1ng.

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2009

När fick du medlemskap på Unive? Ett bra tag sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef vilket har byggt upp erfarenhet inom de mesta som har med polisen att göra för ungefär 2 veckor sedan blev jag uppsatt till Ledningen (Innan min paus) Där av jag lärt mig i princip alla grunder man behöver för att kunna driva en bra poliskår. Under tiden som polis har jag deltagit i väldigt många scenarion där jag blivit ledd samt lett poliser genom scenarion Ifrån det har jag lärt mig hur man ska agera i de olika situationerna som tex vanliga trafikstopp, Under tiden som jag varit polis har jag även hållt väldigt många utbildningar där jag har lärt ut de lägre uppsatta poliserna hur en polis ska bete sig, i de olika situationerna samt träna på att använda sitt tjänstevapen, Förstärkningsvapen Osv Jag trivs väldigt bra som polis samt att jag gillar yrken där man måste tänka samt sammarbeta men även alltid ha ständig kontakt med sina kollegor Jag har även en Förståelse i hur utbildningar går till i verkligheten och det är något som jag vill utveckla inom rp Sen så har jag även ledarskapserfarenheter som är följande Sitter i nuläget som Yttre befälshavare Tidigare Bitr avd chef vapenavdelningen EC FRI X2 Tidigare avd chef trafikavdelningen. Tidigare vapen huvud utbildare. Gruppchef inom Nationella insatsstyrkan Rang arbetserfarenheter. Har suttit allt från Studerande till Polisdirektör Dessa erfarenheter tror jag starkt kommer att bidra med mitt arbete

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? ? Jag har flertal saker jag kommer utveckla. Det första är att jag vill se till att man får bra rullning på alla olika enheter inom kåren. Jag känner personligen att man ej får en bra kår med inaktiva enheter. Jag vill verkligen se till att alla enheter har kompetenta enhetschefer som vet hur man ska styra enheten. Samt har jag lite andra saker kring enheter, Sitter man i ledningen så ska man inte sitta som enhetshchef/bitr enhetschef. Då jag finner att man ska låta enheterna sköta sig själva utan att ledningen ska styra och ställa massa. Jag vill att min ledning ska vara aktiva och fokusera på att just vara ledning. Inte styra massa enheter. Kan även tillägga att jag ej vill ha staffs i ledningen. De som sitter i min ska ge 110% där. Man ska inte hålla på med massa staff arbete osv. Samt kommer se till att ha en bra och nära kontakt med staffs kring polisen. Jag vill även se till att man som ledning ska visa upp sig mycket ingame. Jag vill inte ha lednings kollegor som endast sitter i discord, Jag vill att dom ska vara aktiva ingame också Finner personligen att det är viktigt att ledningen visar upp sig och visar för lägre ranger hur poliser ska agera. En annan sak jag kommer se till att all typ av lall kommer ej toleras. Jag tycker att flertal Poliser spelar i nuläget endast för sin egen vinning. Man ska vinna varenda scenario ( Svar Nej Man ska rpa för det är roligt) Man ska see till att bygga positiva relationer med dom civila. Polisen ska inte vara något man är rädd för, Pågrund av att vi är här för att hjälpa till. Men Samtidigt ska vi poliser fortfarande vara konsekventa och självklart inte korrupta. En annan sak jag även vill göra är att se till att all powergaming Poliser gör med sina fordon Ska bort Pågrund av att det ser Väldigt dåligt. Man ska inte ligga i 400/kmh mitt i staden bara för man har larm om en Skottlossning jag kommer även skapa en nära kontakt med andra blåljusföretag (Sjukvården) Jag vill arbeta nära Sjukvården För att verkligen se till att alla våra myndigheten ska arbeta nära varandra, Jag vill jobba med att skapa relationer, Inte avsluta dom. Jag vill skapa Tydlig struktur inom yrket. Kommer även se till att annordna dagar där vi polisen visar upp oss För att vissa Dom civila att vi finns tillgänliga Kommer även tilldela poliser i olika patrull områden Så att det blir mer aktivitet runt hela staden. Kortfattat så bygger jag dessa mål för att ha en stabil samt aktiv och kompetent kår/Ledning. Eftersom jag kommer jobba nära min Kår för att komma så lång som möjligt med polismyndigheten. Kan även tilläga att alla beslut som ledningen kommer ta kommer vara demokratiska ( Att man röstar) Kommer hålla röstningar för att utveckla kåren. Radiokommunikation: Radion är en Av polismyndighetens Bästa Kamrater Radion Används för att ge viktigt information via olika poliser och vi använder oss av en sak inom Radion som Kallas TTTT (Tänk tryck tala tydligt) Detta är väldigt viktigt att följa för att Hålla en bra Radiodiciplin om detta inte följs så kommer inte viktig information komma ut och det kan vara super farligt. Jag kommer även påbörja ett Sammarbete med Sjukvården och deras Personal Detta kommer Påverka vårat Sammarbete och Det kommer bli en starkare Relation Mellan Sjukvården och Polisen Vi kommer även ha en gemensam Radio där vi kan Hoppa in om vi behöver tillkalla Sjukvården. Jag kommer Även Göra mer utsättningsmöten Så att poliser blir tilldelade ett område dom ska patrullera i. För att observera, jag kommer att tillåta att ha staffs il edningen dock så vill jag att dom lägger sin tid på ledningsarbete

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag- 15:00 - 23
Tisdag: 15:00 - 00:00
Onsdag 13:00 - 01:30
Torsdag: 14:00 - 02:00
Fredag: 15:00 - Sent
Lördag: Runt 14:00 - Sent på natten
Söndag: Runt 13:00 - 01:30

Alltid tillgänglig på discord.

Har du läst våra grundregler? Ja

+rep riktig krigare när han väll vill, och tror han är exakt de Unive söker.

+rep Extremt seriös, drivande, erfaren och en perfekt kandidat för denna position!

+rep denna grabb är väldigt erfaren inom både polis samt ledarskap, perfekt kandidat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka