Antagen Lukasthek1ng. | Chef-jobb ansökan [Aimo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Domstol

Vad heter du i verkligheten? Lukas

Vad är ditt användarnamn på discord? lukasthek1ng.

Ange ditt födelsedatum: 8 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? ett bra tag sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har som sagt varit chef på flertalet yrken på servern tidigare, Och jag vet hur man bedriver ett yrke samt får upp aktivteterna på jobben, Jag söker också till Domstolen för att jag ser att inte så många är intresserade och att jag sitter på väldigt höga meriter inom yrket, Då jag pluggar ekonomi Jurdik i gymansiumet, Så jag påsitter kunskaper.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Ja så jag har flertalet utvecklningspunkter för Myndigheten eller Bolaget, Och det första är att jag kommer att ändra om rekryteringsprocessen så att det blir lite högre kompetens bland dom anställda sen så kommer jag att införskaffa ett roligt system inom yrket så att det blir mer roligare att RPA som det för då kommer vi att få upp akitvteten och få en mer mogen samt aktivt myndighet, Sedan så kommer jag att försöka stärka sammarbetet med andra Bolag som tex mekonomen osv så att vi får en bredare och mer utvecklad rp nivå inom yrket. Men primärt så kommer jag att se över samtliga anställda samt rekryteringsprocessen. sedan så kommer jag såklart uppstå fler problem vid sidans gång och då kommer jag såklart återgärda dom.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Inget fast schema men aktiv

Har du läst våra grundregler? Ja

𝐕𝐢𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐯𝐣𝐮!

𝘋𝘶 𝘩𝘢𝘳 48𝘩 𝘱å 𝘥𝘪𝘨 𝘢𝘵𝘵 𝘵𝘢 𝘥𝘪𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳𝘷𝘫𝘶 𝘪𝘯𝘯𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘭𝘪𝘳 𝘢𝘶𝘵𝘰𝘮𝘢𝘵𝘪𝘴𝘬𝘵 𝘯𝘦𝘬𝘢𝘥.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Aimo-park.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka