Accepterad Lukass | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukass

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198372639856/

Ditt Hex-ID: 110000118945470

Vad är din discord tagg? Lukass#4255

Vem var det som bannade dig? ~RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~RealSvampBob. Återstår: 4 dagar 2 timmar 29 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag pratade halv ooc inne på marja-lisas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag och två vänner skulle till marja-lisas för att leta efter min väns stulna koenigsegg. När vi kom fram var det ingen koenigsegg där men en jätte lång kö till bilhandeln. Min kompis jobbar där så han öppnade butiken och hjälpte kunderna medans jag och min andra vän satt i soffan och väntade medans våra mobiler skulle laddas fullt. Lagom till att min mobil är färdigladdad så springer min vän som jobbar fram till mig. Han sa kan du förklara för min kund hur man betalar en faktura. Jag gick fram till disken för att hjälpa hans kund och utan att tänka mig för säger jag jag skriver en lapp som är ett kodnamn för ooc chatten. Mitt spel fryser och det är då jag inser att jag hade pratat halv ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var utan tvekan jag som gjorde fel och det tar jag fullt ansvar för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Två utav dem var felaktiga och jag blev unbannad för dem. Men min första ban så var jag väldigt ny på servern. En kille frågade mig om skjuts till ett fint ställe man kan plocka blommor på. Jag som var helt ny fattade inget och skjutsade honom dit. När vi kom fram fattade jag att det var ett drogställe. Jag åkte tillbaks dit en stund efter och jag hade tidigare bara spelat på servrar där vem som helst kunde vara kriminell. Jag plockade några blommor och sedan blev jag bannad för att ha plockat vallmo utan whitelist. Efter den bannen läste jag igenom alla regler flera gånger och sedan sökte jag Whitelist dagen därpå och blev godkänd. Så efter den bannen lärde jag mig alla unives regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Jag hade kunnat skriva i ooc chatten utan att säga att jag skrev en lapp. Det var väldigt onödigt och det kommer inte upprepas .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänka en extra gång innan jag säger något även i FiveM.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka